معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل ایمیدور، از راه اندازی واحد احیای مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال جاری خبر داد.

امیر امینی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: واحد احیای مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری از جمله پیشرو ترین پروژه های فولادی در دست احداث کشور می باشد.
وی افزود: بهره برداری از واحد احیای مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری، یکی از اصلی ترین اولویت های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور است.
امینی یادآور شد: احداث زیرساخت های مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری، مانند: آب و برق با جدیت در دست پیگیری می باشد و منابع احداث این زیر ساخت ها نیز هم اکنون تامین شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز، بر تسریع در امر بهره برداری از واحد احیای مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.
علی اصغر عنابستانی گفت: احداث مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری، یکی از خدمات ماندگار دولت احمدی نژاد برای مردم این استان است و بهره برداری از آن در توسعه استان چهارمحال و بختیاری نقش مهمی خواهد داشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رحمان کرمی افزود: این مجتمع با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریالی در دست ساخت و احداث است و با بهره برداری از آن سالانه یک میلیون تن شمش فولادی در استان چهارمحال و بختیاری تولید می شود.
مجتمع فولاد استان چهارمحال و بختیاری، یکی از مهمترین مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان یکی از طرحهای مهر ماندگار در سطح کشور مطرح است./س
برچسب ها: احیا ، مجتمع ، فولاد ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.