مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از انتشار 6 کتاب در زمینه فرهنگ و معارف رضوی خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،به گفته سیدجواد جعفری، پس از دریافت مجوز انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، 6 عنوان کتاب در زمینه فرهنگ و معارف رضوی توسط این انتشارات در دست چاپ و انتشار قرار گرفته است.
وي در تشريح جزئيات بيشتر درباره اين كتاب‌ها گفت: «مجموعه مقالات جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)» يكي از كتاب‌هايي است كه از سوي دکتر علی شریفی ویراستاری و با نظارت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات تهیه و تدوین شده است. به گفته جعفري این کتاب دربرگيرنده 12 مقاله علمی و پژوهشی در موضوعات مربوط به سیره و معارف رضوی در ابعاد مختلف است.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ادامه داد: «زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا(ع)» از کتاب‌هایی است که به زودی چاپ و منتشر خواهد شد كه با 850صفحه زیر نظر مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع) تالیف شده است.
کتاب«عوالم العلوم و المعارف و الاحوال من الایات و الاخبار و الاقوال الامام رضا(ع)» تالیف علامه شیخ عبدا... بحرانی اصفهانی و ترجمه حجت‌الاسلام محسن احمدی و کتاب «سیاست و حکومت در اندیشه امام رضا(ع)» که جلال درخشه و سیدمحمدمهدی حسینی‌فائق، آن را نگاشته‌اند،‌ از ديگر كتاب‌هايي است كه به زودي از سوي انتشارات بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) چاپ و منتشر خواهد شد.
جعفری در ادامه به کتاب در دست چاپ «دو پیشوای ملل، حضرت ابراهیم(ع) و حضرت امام رضا(ع)» اشاره كرد و گفت: این کتاب توسط دکتر ابوالفضل خوش‌منش در190صفحه تالیف شده است و در حقیقت نگاهی تطبیقی به سیره این دو ولی خدا دارد.
«
جایگاه و تاثیرات عفاف در تعاملات و ارتباطات با بهره‌گیری از سیره رضوی» كتاب ديگري است كه در زمینه حجاب و عفاف منتشر مي‌شود.
به گفته جعفري، مجموعه مقالات همایش «حریم امن، رشد و بالندگی در سیره رضوی» كه در دهمین دوره جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا(ع) برگزارشد، ديگر كتابي است كه به زودي از سوي انتشارات بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، چاپ مي‌شود/س

 

برچسب ها: کتاب ، موضوع ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.