تیم لس آنجلس لیکرز با وجود بازگشت استیو نش از پس سن آنتونیو اسپورز برنیامده و بازیهای پلی آف را با باخت شروع کرد. میامی، اوکلاهاما و ایندیانا دیگر برنده های روز در کنار سن آنتونیو بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جای خالی کوبی برایانت در تیم لیکرز به راحتی پر نمی شود و بازگشت استیو نش بعد از چند هفته مصدومیت هم کمکی به قدرت حمله تیم لس آنجلسی نکرد. 

در روزی که دوایت هاوارد و پائو گسول کار خود را با آمار دبل دبل به پایان بردند، ترکیب با تجربه سن آنتونیو بهتر عمل کرده و 91 بر 79 برنده شد.جینوبیلی و پارکر هر کدام 18 امتیاز و تیم دانکن 17 امتیاز در مقابل 20 امتیاز و 15 ریباند هاوارد و 16 امتیاز و 16 ریباند گسول به دست آوردند.

کوبی برایانت ستاره لیکرز که امکان سفر به همراه تیمش را نداشت از طریق شبکه های اجتماعی در طول بازی توجهات را به خود جلب کرد. برایانت نا امیدی خود را از بازی تیمش ابراز می کرد و حتی توصیه هایی برای بازی پائو گسول هم تیمی خود داشت! هر چند صدای وی در طول بازی به گوش هم تیمی ها نمی رسید اما بعد از بازی به اندازه بازی اول تیم در پلی آف، رسانه ها را به خود جلب کرد.

27 امتیاز لبرون در شروع پلی آف

لبرون جیمز با بازی همیشگی خود و به دست آوردن 27 امتیاز، 10 ریباند و هشت پاس گل برد اول تیمش در دور پلی آف را رقم زد. لبرون تنها دو پاس گل با آمار تریپل دبل فاصله داشت اما بعد از بازی تاکید کرد که هیچ توجهی به آمار شخصی نداشته و تنها به نتیجه نهایی فکر می کند. 

میامی هیت در پایان بازی با میلواکی با نتیجه 110 بر 87 برنده شد و مونتا الیس بازیکن میلواکی با 22 امتیاز و چهار ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.
 
 برد اوکلاهاما و ایندیانا

تیم اوکلاهاما سیتی فینالیست فصل قبل لیگ باز هم قدرت خود را با برد 120 بر 91 هیوستون نشان داد. کوین دورانت با 24 امتیاز، شش ریباند و چهار پاس گل بهترین بازیکن اوکلاهاما و جیمز هاردن با 20 امتیاز و شش ریباند بهترین بازیکن هیوستون بودند.

در آخرین بازی شب قبل هم ایندیانا با تریپل دبل "پل جورج" با نتیجه 107 بر 90 آتلانتا را برد. جورج در این بازی 23 امتیاز، 11 ریباند و 12 پاس گل داشت و این اولین آمار تریپل دبل در بازیهای پلی آف تیم ایندیانا بود.  جف تیگ از آتلانتا هم 21 امتیاز و هفت پاس گل داشت.

پایان فصل برای بازیکن گلدن استیت و اخراج مربی کلیولند

 از اردوی گلدن استیت که در روز اول  پلی آف مقابل دنور شکست خورد، خبر بدی برای هواداران این تیم رسید که دیوید لی فوروارد قدرتی تیم با مصدومیت کشاله ران ادامه فصل را از دست داد.

ضمن اینکه تیم کلیولند کاوالیرز که سومین عملکرد ضعیف فصل را با 24 برد و 58 باخت داشت بایرون اسکات سرمربی خود را اخراج کرد و چند گزینه برای جایگزینی وی اعلام کرد. مایک براون مربی اسبق تیم و فیل جکسون مربی اسبق لیکرز مهمترین گزینه های فصل بعد کاوالیرز هستند.
برچسب ها: لیکرز ، لبرون ، اوکلاهاما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار