سخنگوي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت: در جلسه کميسيون قضايي و حقوقي مجلس"قانون مجازات اسلامي" که شوراي نگهبان به آن ايراد وارد کرده بود مورد بررسي قرار گرفته و ايرادات آن رفع و دوباره به شوراي نگهبان ارجاع داده شد.

"محمدعلي اسفناني" نماينده اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه ديروز (يکشنبه 1 ارديبهشت ماه) "کميسيون قضايي و حقوقي" مجلس با کارگروه‌هاي مربوط به آن، گفت: در اين جلسه "قانون مجازات اسلامي" که شوراي نگهبان به آن ايراد وارد کرده بود مورد بررسي قرار گرفته و ايرادات آن رفع و دوباره به شوراي نگهبان ارجاع داده شد.

وي در ادامه افزود: در جلسه کميسيون قضايي و حقوقي خانه ملت در بررسي قانون مجازات اسلامي يکي از حقوقدانان شوراي نگهبان حضور داشت.

اسفناني تصريح کرد: لايحه نحوه اجراي "محکوميت‌هاي مالي" به جز 2 ماده از آن که ملغي شد، تصويب و بررسي نهايي در جلسه آينده اين کميسيون صورت مي‌گيرد.

سخنگوي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس در پايان خاطر نشان کرد: ادامه اين جلسه روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد و طي ان طرح گممنوعيت به کارگيري سلاح‌هاي سرد"، مبارزه با جرائم خشونت آميز" مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سخنگو ، کمیسیون ، اسفنانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار