علی اصغر پور مقدم گفت: تمامی معوقات داوری تا پایان خرداد 92 پرداخت مي شود و کسی طلب نخواهد داشت.

علی اصغر پور مقدم سرپرست کمیته داوران فدراسيون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: تعدادی از داوران و ناظران نیم فصل دوم لیگ سال گذشته طلب دارند البته مقداری  از آنها را داده ایم که در این جا قول می دهم تا پایان خرداد سال  جاری تمامی طلب آنها پرداخت شود و کسی طلبی نداشته باشد.

 وی تصریح کرد: با توجه به نرخ تورم و گرانیها 5-4  روز پیش  در مورد افزایش حقوق با رئیس فدراسیون گفتگویی داشتیم که وی و دبیر فدارسیون تا حدودی راضی بودند، بنابراین طی چند روز آینده این طرح را به فدارسیون ارائه خواهم داد که در صورت تصویب هیئت رئیسه بالای 20 درصد به حقوق داوران و ناظران اضافه خواهد شد و از زمان برگزاری اولین مسابقات فدراسیونی اجرائی خواهد شد.
 
پور مقدم اضافه کرد: به نظرم اگر به حقوق این قشر زحمتکش و پر تلاش 100 درصد هم اضافه شود باز کم است چرا که کار آنها بسیار سخت است و نيازمند هوشیاری کامل  است.

 سرپرست کمیته مسابقات در خصوص ورود تیم های لیگ برتر گفت: در سال جاری تیم هایی که قصد حضور در مسابقات لیگ برتر را دارند الزاما باید ورودی بدهند که برای هر تیم مبلغ 20 میلیون باید بدهد و برای هیچ تیمی تبعیض قایل نخواهیم شد.

رئیس کمیته هندبال ساحلی در مورد مسابقات جوانان در سال جاری گفت: بنا داریم برای نخستین بار رقابت های هندبال ساحلی را در تیرماه سال جاری در جنوب کشور برگزار کنیم و این رده را محک بزنیم.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: دوازدهمین دوره رقابت های هندبال ساحلی بزرگسالان را در سال جاری خواهیم داشت که بعد از پایان امتحانات در یکی از شهرهای شمالی کشور برگزار خواهد  شد./آق

برچسب ها: جاری ، تمامی ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.