سعید مرادی جودوکار شایسته قزوینی وزن 81- کیلوگرم کشورمان امروز به همراه تیم ملی به مصاف تیم امارات خواهد رفت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مرادی که به همراه تیم ملی به مسابقات جودوی قهرمانی آسیا در تایلند اعزام شده در بخش انفرادی هم رقابت تنگاتنگ و سختی با امیر قاسم‌نژاد دیگر جودوکار مطرح کشورمان داشت تا در بخش انفرادی او بتواند روی تاتامی برود‌، اما با تشخیص کادر فنی تیم ملی و با توجه به تجربه بالای قاسم‌نژاد وی در این وزن تیم ملی جودوی کشورمان را در مسابقات روز نخست که در قالب بخش انفرادی برگزار شد، همراهی کرد‌.

سعید مرادی در تمرینات هم عملکرد مثبت و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و به هر حال حضور وی در تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان نشان از آن دارد که این جودوکار قزوینی توانسته است، نظر مساعد کادر فنی را جلب کند.

بدون شک حضور مرادی در تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان حاکی از آن است که  ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان قزوین توانسته‌اند قابلیت‌های بالای خود را نشان دهند و به نوعی اثبات کنند که در صورت انگیزه و پشتکار بالای خود می‌توانند روند موفقیت‌آمیزی را از خود در تیم ملی بر جای بگذارند.

تیم جودوی کشورمان که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی‌، چین‌تایپه و ازبکستان هم گروه شده، در صورت برتری تیمی مقابل امارات در بازی دوم خود به مصاف تیم قدرتمند کره جنوبی خواهد رفت‌.

در بخش تیمی رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر بانکوک به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود 11 تیم حضور دارند که در دو گروه پنج و شش تیمی با یکدیگر رقابت می کنند.

البته با توجه به این که مرادی در وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودوی کشورمان را در بخش تیمی رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا همراهی می‌کند، نوری‌زاده و بهرامیان در وزن 66- کیلوگرم، ملایی و اکبری در وزن 73- کیلوگرم، جمالی در وزن 90- کیلوگرم، و محجوب و پهلوانی هم در وزن 90+ کیلوگرم هم به ترتیب مرادی را یاری خواهند کرد‌./ج1

برچسب ها: تیم ، جودو ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.