مسئول بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان تاکستان گفت: سپاه پاسداران نهادی برآمده از درایت امام‌ راحل (ره) است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  استان قزوین، محمدعلی خلج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اظهار داشت: در جامعه‌ اسلامی سه مؤلفه رهبری، ایدوئولوژی و مردم در کنار یکدیگر قرار داشته و به همین دلیل شاهد تحول و شکوفایی روز‌افزون جامعه در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی با تصریح بر اینکه در طول یک‌هزار و چهارصد سال متأسفانه سه مؤلفه رهبری، ایدوئولوژی و مردم بنا به دلایل مختلف از یکدیگر مجزا شده و بر همین اساس شاهد بروز مشکلات برای مردم بوده‌ایم، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تدبیر و درایت امام (ره) سه مؤلفه ذکر شده به هم پیوند خورده و با توجه به شناخت تاریخی صحیح دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند تا علاوه بر حفظ این سه مؤلفه، از جدا کردن این سه اصل توسط دشمنان نظام اسلامی جلوگیری به عمل آورده شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: خوشبختانه امروز با هوشیاری و بیداری مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم شاهد خنثی شدن دسیسه‌های استکبار و مخالفان نظام اسلامی و اقتدار روز‌افزون ایران اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: در راستای تقویت پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان تفکیک پایگاه بسیج خواهران و برادران این دانشگاه صورت گرفت تا فرماندهان این دو پایگاه با تمرکز و سرعت عمل بالاتری به وظایف و فعالیت‌های خویش ادامه داده و تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.