منصور قنبرزاده در خصوص پیشنهاد پرسپولیسی ها به کریمی گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته، چند آژانس نقل و انتقالات بازیکنان با یعقوب کریمی تماس گرفتند اما مسئولان پرسپولیس تماسی با این بازیکن نداشتند.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: کارگزاران نقل و انتقالات بازیکنان با یعقوب کریمی تماس گرفتند و به وی گفتند که اگر قراردادش با باشگاه نفت تهران به پایان رسیده و قصد ترک این تیم را دارد پیشنهاد یک تیم جدید را به وی بدهند.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران در ادامه اظهار داشت: سیاست باشگاه نفت تهران به این صورت است که اگر بازیکنی با تیم قرارداد و تمایل به ترک تیم نفت را دارد ما نهایت همکاری را برای حضور وی در تیم دیگری انجام می دهیم. با این اقدام بازیکنان به سمت راهکارهای غیرقانونی و خلاف نخواهد رفت.

قنبرزاده در ادامه بیان داشت: باشگاه های لیگ برتر می توانند بازیکنان مدنظرشان را به ما اعلام کنند تا پیشنهاد آنها را بررسی کنیم. ما بعد از پایان بازی ها هم برای جابجایی بازیکن با دیگر تیم ها حاضریم. همانطور که فصل گذشته 2 بازیکن با تیم فوتبال استقلال جابجا کردیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از تیم ها در هفته های پایانی لیگ برتر مذاکرات غیرقانونی با بازیکنان انجام می دهند که سازمان لیگ باید نظارت بیشتری بر عملکرد تیم ها داشته باشد و مانع انجام این کار شود.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران تمایل دارند که قراردادشان با این تیم تمدید شود چرا که ما تنها تیمی هستیم که 90 درصد از تعهدات مالی را برآورده کردیم.

قنبرزاده بیان داشت: ما تا الان در پرداخت هیچ کدام از قراردادها تبعیض قائل نشدیم و همه بازیکنان یکسان پولشان را دریافت کردند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار