نامزد جبهه پايداري در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: قوه مجريه به عنوان مجري برگزار کننده انتخابات حق دخالت در اين وادي را ندارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران کامران باقري لنکراني نامزد جبهه پايداري در انتخابات يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در حاشيه همايش جبهه پايداري در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه آيا شما خود را رجل سياسي و مذهبي مي‌دانيد گفت: بنده خودم را رجل سياسي و مذهبي مي‌دانم معتقدم که رجل سياسي و مذهبي هستم از اين رو در انتخابات پيش رو شرکت کرده‌ام.

وي با بیان اینکه متاسفانه برخي افراد از ارزش‌هاي دين آگاهي ندارند و مشروعيت و مقبوليت را دو موضوع جدا مي‌دانند، تصریح کرد: بنده مانند علامه مصباح معتقدم که راي مردم تزئيني نيست و رای مردم در نظام جمهوري اسلامي ايران از اهميت بسيار بالایی برخوردار است.

لنکراني تصريح کرد: راي مردم در جمهوري اسلامي ايران تزيني نيست اما حکم رئيس‌جمهور توسط ولي فقيه تنفیذ مي‌شود.

نامزد جبهه پايداري براي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري درباره حضور سعيد جيلي و فتاح در انتخابات رياست جمهوري گفت: متاسفانه شاهد بوديم در طول روزهاي گذشته تخريب‌هاي بسياري در اين راستا صورت گرفته است، اما براين باوریم که حضور اين دو عزيز تنها گمانه زني است.

لنکراني خاطر نشان کرد: آن چه سبب شد تا بنده در فضاي انتخاباتي حضور داشته باشم تاکيد بر آرمان‌گرايي است و برخود وظيفه ديدم تا براي توجه به آرمانگري در کشورمان وارد صحنه شوم.

نامزد جبهه پايداري در انتخابات رياست جمهوري درباره حضور مشايي و خاتمي در انتخابات رياست جمهوري گفت: علاقه‌اي به صحبت کردن در اين باره ندارم اما اعتقاد دارم که حضور برخي از افراد در فضاي مجازي به عنوان کانديداي انتخابات رياست جمهوري به دليل ترس از نظر و راي مردم است.

وي تصريح کرد: صرف نظر از تاييد و يا رد اين دو فرد از سوي شوراي نگهبان، براين اعتقادم که ممکن است افرادي از سوي دولت در انتخابات پيش‎رو حضور داشته باشند اما قوه مجريه بايد بداند به عنوان مجري برگزار کننده انتخابات حق دخالت در اين وادي را نداد و اگر وارد عرصه شود به طور حتم قضاوت عموم مردم نسبت به آن‌ها تغييرخواهد کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار