سرمربي تيم فوتبال الريان قطر پس از ورود به ايران گفت: تيم فوتبال استقلال شانس اصلي صعود از اين گروه است.

ديگو آگيري در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم فوتبال استقلال شانس اصلي از اين گروه است و ما در ورزشگاه آزادي كار سختي را مقابل اين تيم داريم.

وي ادامه داد: به هر حال ما شناخت كافي از استقلال كسب كرديم و با توجه به اينكه يك ديدار با اين تيم در قطر برگزار كرديم، توانسته ايم اطلاعات خوبي از اين تيم بدست آوريم، به هر حال استقلال داراي مهره هاي كليدي و كادر فني خوبي است و ما در ورزشگاه آزادي كار راحتي را نخواهيم داشت.

وي در خصوص بازي كردن نيمار گفت: اين بازيكن به همراه ما به تهران آمده و اينكه آيا مقابل تيم استقلال بازي خواهد كرد يا نه به تشخيص من است. اين آخرين فرصت ما براي صعود از گروه چهارم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا است.


عمران زاده: اتفاقات بازي با الهلال را فراموش كرديم

مدافع بلندقامت تيم فوتبال استقلال گفت: اتفاقات بازي با الهلال را فراموش كرديم و خود را براي رويارويي با الريان آماده مي كنيم.

حنيف عمران زاده در گفتگو با خبرنگار ما افزود: باخت الهلال در ورزشگاه آزادي باخت بدي بود و ما اين بازي را فراموش كرده و به بازي با الريان فكر مي كنيم.

وي در خصوص اشتباهات خود در بازي رفت الريان گفت: مسلما در اين بازي به ميدان خواهم رفت تا اشتباهات بازي رفت با الريان را جبران كنم و تمام تلاش خود را به کار مي گيرم تا براي استقلال گلزني كنم و مؤثر واقع شوم؛ ما بايد اين بازي را ببريم تا راحت به مرحله بعد صعود كنيم.

برهاني: در رويارويي با الريان نياز به حضور هواداران داريم

مهاجم گلزن استقلال گفت: بازي با الريان بازي مهمي براي استقلال محسوب مي شود و ما در رويارويي با اين تيم نياز به هواداران داريم.

آرش برهاني در گفتگو با خبرنگار ما اضافه كرد: اگر در تركيب ثابت استقلال حضور داشته باشم مسلماً به دنبال گلزني خواهم بود و اميدوارم كه اين اتفاق بيفتد.

وي ادامه داد: اين بازي يك بازي حساس براي 2 تيم محسوب مي شود و بايد برنده زمين مسابقه باشيم تا كارمان به اما و اگر نكشد شرايط تيم خوب است،‌ روحيه بازيكنان عالي است و فقط نياز به حضور هواداران داريم تا سه امتياز اين بازي را بگيريم و اميدوارم هواداران تا دقيقه 90، تيم محبوب خود را تشويق كنند./مح

برچسب ها: نیمار ، کلیدی ، چهارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار