بازيكن سابق تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: اشكان دژاگه مهره كليدي تيم ملي است و اميدوارم مصدوميت او براي تيم ملي در راه رسيدن به جام جهاني مشكل ساز نشود.

حميد استيلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اشكان دژاگه در بازيهايي كه براي تيم ملي انجام داد ثابت كرد كه ما از حضور بازيكنان دورگه در تيم ملي ضرر نكرده ايم. دژآگه مهره كليدي تيم ملي است و در بازيهاي قبلي تاثيرگذار ظاهر شده و مي توانست نقش مهمي در راه صعود ما به جام جهاني داشته باشد كه متاسفانه با مصدوميت طولاني مدت روبه رو شده است كه اميدواريم اين مصدوميت و عدم حضور او در 3 بازي مهم خرداد تيم ملي، براي تيم اول كشورمان در راه صعود به جام جهاني مشكل ساز نشود.

بازيکن سابق تيم ملي فوتبال کشورمان در مورد بازيهاي تيم ملي در خرداد گفت: شرايط ما براي رسيدن به جام جهاني خيلي سخت شده اما هنوز هم اميدواريم و تا لحظه اي كه اميد داريم بايد تلاش كنيم. بازي اول ما با قطر خيلي مهم است و بايد اين بازي را ببريم تا شانس صعودمان را افزايش دهيم. به نظر من كار تيم ملي خيلي سخت شده اما هنوز چيزي تمام نشده است.

استيلي در پايان گفت: نمي توانم بگويم تيم ملي چند درصد شانس صعود به جام جهاني دارد زيرا فوتبال روز خوب و بد دارد، اگر روز بدمان باشد كه هيچ اما اگر روز خوبمان باشد، به جام جهاني صعود خواهيم كرد كه اميدواريم در 3 بازي حساس خرداد روزخوب فوتبال ايران باشد و به جام جهاني صعود كنيم./مح
 

برچسب ها: حساس ، روز ، خوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار