آندره ميلر بازيكن 37 ساله تيم دنور ناگتز با 28 امتياز و گل ثانيه آخر خود اولين برد تيم دنور ناگتز در شروع پلي آف NBA را رقم زد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ درميان تمام ستاره هاي ليگ NBA ، آندره ميلر 37ساله تمام نگاهها را در روز اول پلي آف NBA به خودجلب كرد.

2 تيم دنور ناگتز و گلدن استيت در يك بازي نزديك بانتيجه 95-95 مساوي بودند كه آندره ميلر باتجربه توپ را در اختيار گرفته و درست در ثانيه آخر با گل خود،‌ دنور را 97 بر 95 برنده كرد.

ميلر در اين  بازي 28 امتياز 3ريباند و5 پاس گل داشت و بعد از بازي تأكيد كرد با وجود تمام سالها ي بازي خود هيچ وقت گل سرنوشت سازي درلحظه ي آخر نزده بود.
در طرف گلدن استيت هم اندرو بوگات با 9 امتياز و 14 ريباند بهترين بازيكن تيمش بود.

*آنتوني پلي آف را هم با 36امتياز شروع كرد

كارملو آنتوني كه در پايان فصل عادي روي دور امتياز آوري قرار گرفته و بهترين امتياز آور فصل عادي شد  بازيهاي پلي آف را هم با 36 امتياز و شش ريباند مقابل بوستون سلتيكزشروع كرد و تيم نيكز در اين بازي 85 بر 78 برنده شد .

جف گرين با 26امتياز و هفت ريباند ستاره بوستون درشب اول پلي آف بود. مسئولان بوستون پيش از بازي از كمك به قربانيان حادثه بمب گذاري ماراتون اين شهر خبردادند.

*قدرتنمايي بروكلين نتز مقابل شيكاگو

تيم بروكلين نتز كه علاوه بر پوشيدن لباسهاي مشكي خارج از خانه ، هواداران خودرا هم به پوشيدن لباسهاي مشكي براي اولين بازي پلي آف بعد از سالها  تشويق كرده بود با نتيجه 106 بر 89 شيكاگو بولز را برد.

كارلوس بوزر با 28امتياز و هشت ريباند بهترين بازيكن شيكاگو و درون ويليامز با 22 امتياز و هفت پاس گل بهترين بازيكن بروكلين بودند.

*ممفيس باز هم از پس كليپرز برنيامد

ممفيس گريز ليس كه درفصل عادي ليگ تنها يك بار موفق به بردن كليپرز شده بود در شروع پلي آف هم 112 بر 91 به اين تيم باخت. جريد بيلس با 19 امتياز و كريس پل با 23 امتياز و هفت پاس گل بهتري هاي اين بازي بودند. نكته عجيب اين بازي اسلم دانك هاي كم تيم كليپرز بود كه به خاطر اسلم دانك هاي بازيكناني مثل بليك گريفين معروف است./مح

 

برچسب ها: بهترین ، شکل ، هم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار