آمارها نشان مي دهد به دلیل شیب غیراستاندارد و عدم دقت رانندگان بیشترین حوادث ترافیکی و واژگونی در بزرگراههاي شهید باکری،شهید صیاد شیرازی،امام علی (ع)، يادگار امام (ره) و شیخ فضل ا... نوری روی می دهد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بابيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،افزود: بر این اساس حداکثر سرعت مجاز در محورهای بزرگراهی به ویژه مسیر شمال به جنوب از 100 کیلومتر به 80 کیلومتر بر ساعت کاهش یافت.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه دوربین های ثبت سرعت در این بزرگراه ها روی سرعت حداکثر 80 کیلومتر در ساعت تنظیم شده است، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص جابجایی و اصلاح تابلوها و نصب بنرهای کاهش سرعت در بزرگراه ها صورت گرفته است و سعی بر این است که در چند روز آینده با نصب بنرها در بزرگراه های یاد شده در مسیر شمال به جنوب به رانندگان اطلاع رسانی می شود.
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: برای حفظ و حراست از جان رانندگان و سرنشینان و کاهش حوادث و سوانح رانندگی در محور شمال به جنوب این تصمیم گرفته شده  و در مدت اجرا به شدت تصادفات خطرناک و واژگونی خودروها کاهش چشمگیری داشته است./ل
برچسب ها: حداکثر ، سرعت ، محور ، شمال ، جنوب ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار