عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن غفوری‌فرد" دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.  
 
غفوری‌فرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شورای مرکزی حزب موتلفه و جبهه پیروان خط امام و رهبری از ما خواستند تا ثبت‌نام کنیم و بنده نیز بنا بر دستور تشکیلاتی ثبت‌نام می‌کنم.  
 
وی تصریح کرد: اصولگرایان قرار است با یک لیست واحد وارد شوند و اگر اسم من هم در آن لیست باشد به عنوان داوطلب می‌مانم اما اگر به توافق نرسند و اختلاف پیش بیاید، ادامه نمی‌دهم.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتخابات سه قطبی است که اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و طرفداران دولت قطب‌های آن را تشکیل می‌دهند، گفت: ائتلاف صدای ملت برای انتخابات شوراها تصمیمی ندارد اما رایزنی‌های ما برای انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد.  
 
غفوری‌فرد خاطرنشان کرد: ائتلاف پنج‌گانه نتیجه تصمیم‌گیری جبهه پیروان است و ما نیز از باید کاندیدای نهایی جبهه پیروان حمایت می‌کنیم.  
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: غفوری ، انتخابات ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار