در نشستی با حضور مدیر شبکه رادیویی قرآن و دست‌اندرکاران برنامه‌های نوروزی سال 92 ظریفیت ها و آسیب ها ی برنامه های نوروزی این شبکه بررسی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، نشست تحلیل و بررسی برنامه های نوروزی  رادیو قرآن با حضور "محمدحسین محمدزاده" مدیر رادیو قرآن و برنامه سازان نوروزی، یکشنبه اول  اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
در این مراسم عوامل برنامه های "بوی بهاران ؛ عطر قرآن" و "هدیه آسمانی "   ؛"گلستان قرآن" و"با قرآن در بهاران" حضور داشتند.
در ابتدای مراسم  علی خوشنود به تلاوت آیاتی چند از کلام ا...مجید پرداخت و پس از آن عوامل برنامه های نوروزی نکته ها و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
محمدحسین محمدزاده مدیر رادیو قرآن در این نشست ضمن تبریک سال نو  با اشاره به ویژگی های برنامه های نوروزی سال 92 بیان داشت : به لطف الهی و کوشش همکاران برنامه های نوروزی امسال با 12 ساعت برنامه زنده و توجه به تعامل  و ارتباط دوجانبه با مخاطب توانست منشا اثر و برکات بسیار باشد.
وی با تاکید بر  برکات و رحمت الهی در تبلیغ دین گفت " برنامه سازی در رادیو قرآن به نوعی تبلیغ و ترویج  دین الهی وآموزه های قرآن کریم است  و باید شکرگزار خداوند باشیم که  توفیق قدم گذاشتن در این راه را به ما عطا فرمود و امروز نیز اگرچه تقدیری   مادی و ظاهری صورت می گیرد اما شکر و تقدیر اصلی در نزد پروردگار است و امید که  همه عزیزان  مشمول رحمت و عنایت بیکران الهی شوند.
مدیر رادیو قرآن  ادامه داد: نوروز امسال  با عطر قرآن  تقدیم شنوندگانی شد که در سال جدید با این شبکه همراه بودند  و با 12 ساعت برنامه زنده در جذب مخاطب و همراه سازی آن بسیار  موفق بودیم و تلاش همکاران براین بود که روزهای نوروزی  همراه با معنویت و نشاط و شادی دینی باشد  
وی با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) تصریح کرد: بنا بر این روایت که  سید الساجدین می فرمایند حق کسي که به تو احسان و نيکي کرده ، آن است که سپاسگزار او باشي و همواره نيکي او را به ياد داشته باشي و با گفتار نيک خود ، او را به خير و نيکي شهره نمايي و به هنگام دعاي خالصانه ات با خدا ، او را ياد کني .و اگر چنين کردي ، به وظيفه شکرگزاري پنهان و آشکار خود عمل نموده اي و چون برايت ميسر شد ، در عمل نيز او را عوض دهي و گرنه هرلحظه مترصد جبران آن باشي "پس  امروز نیز  در این مراسم از  همکاران و دست اندرکاران برنامه های نوروزی به پاس تلاش خالصانه شان تقدیر می شود چرا که امام رضا(ع) نیز فرمودند : هرکسی که در مقابل خوبی مردم تشکر نکند  از خدای عزوجل سپاسگزاری نکرده است  و این تقدیر  مصداق وظیفه اسلامی است. 
در  پایان این نشست   که در سالن جلسات رادیو قرآن برگزار شد لوح های  یادبود به برنامه سازان و دست اندرکاران حاضر در جلسه اهدا شد. /ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار