با حمایت های مادی و معنوی شرکت صنعت روی زنگان سعید حقی و علی نصرتی دو وزنه بردار زنجانی در رقابتهای بین المللی پرس سینه ترکیه مدال طلا کسب کردند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، در مراسم استقبال از این قهرمانان که در محل سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی 15 خرداد زنجان با حضور جمعی از وزنه برداران نونهال، نوجوان، اهالی هیئت، پیشکسوتان، مدیر  شرکت صنعت روی زنگان برگزار شد،

سعید امیدی رئیس هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان با بیان اینکه این موفقیت را به فال نیک می گیریم، افزود: در سایه حمایت و همکاری بتوانیم در سال جاری شاهد کسب موفقیتهای بزرگ برای وزنه برداری و ورزش استان باشیم.

در ادامه نصر الله سائلی یکی از مشوقان و پیشکسوتان این رشته ورزشی که در سایه حمایت ها و توجه ویژه وی این دو قهرمان در رقابتها شرکت کرده بودند، در سخنانی با یادی از دوران ورزشی خود افزود: ما امروز افتخار می کنیم که در سایه توجه و حمایت پیشکسوتان وزنه برداری استان شاهد موفقیتهای نسل جوان در میادین بین المللی هستیم.

وی تغییرات صورت گرفته در هیئت وزنه برداری شهرستان زنجان را نقطه عطفی در رشد و توشعه این ورزش عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: اهالی وزنه برداری زنجان در سایه مدیریت جناب آقای امیدی بتوانند عناوین ارزنه قهرمانی را در رقابتهای مختلف کسب کنند. سائلی ضمن تبریک به سعید حقی و علی نصرتی دو قهرمان رقابتهای بین المللی ترکیه در پرس سینه افزود: کسب این عنوان می تواند زمینه تشویق و بالا بردن اراده را در بین نوجوانان و جوانان وزنه برداری شهرمان بالا ببرد.

در ادامه سعید حقی که در این مسابقات مدال طلا را کسب کرده بود، در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های مهندس ترکیان مدیر عامل شرکت صنعت روی زنگان و دیگر اهالی هیئت وزنه برداری استان گفت: ما در سایه تمرینات سخت و مداوم توانستیم این عنوان را کسب کنیم و امید داریم کسب این مدال ها بتواند در رشد و توسعه وزنه برداری استان تاثیر گذار باشد.

در ادامه علی نصرتی مربی و قهرمان این رقابتها در سخنانی با پرداختن به بحث مربیگری در ورزش علم، تغذیه و روانشناسی را شاخصه های یک مربی عنوان کرد و از حمایت های مهندس علیرضا ترکیان مدیر کارخانه شرکت صنعت روی زنگان در اعزام به این رقابتها قدردانی کرد.

وی ادامه داد: ما برای کسب عنوان در این رقابتها 4 وعده تمرین در یک روز می کردیم که در نوع خود قابل تامل است. این مربی با بیان اینکه ما با تحمل سختی، مشقت ها و برنامه غذایی توانستیم، شرایط را تحمل کنیم و این مدال با ارزش را کسب کنیم، افزود: این عنوان ارزنده را ما در بین 17 کشور جهان از جمله روسیه، اکراین و رومانی که حریفان سرسخت ما بودند، کسب کردیم.

وی بر لزوم حمایت از قهرمانان و مدال آوران تاکید و تصریح کرد: در صورت حمایت می توانیم در رقابتهای برون مرزی عناوین ارزنده را برای استان و کشور کسب کنیم که امروز شاهد این هستیم که طلسم کسب مدال در مسابقات برون مرزی شکسته است.

گفتنی است هزینه های رفت و آمد و دیگر مخارج اعزام این دو قهرمان به رقابتها از سوی مدیر عامل شرکت صنعت روی زنگان پرداخت شده بود./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.