مدیر‌عامل باشگاه فوتسال‌ میثاق تهران گفت: با قدرت به تیم‌داری ادامه می دهیم طی جلسه‌ای با هیئت مدیره در مورد هزینه ها به توافق می رسیم.

سهراب خلیلی‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نظر داریم با قدرت به تیم‌داری در لیگ برتر ادامه دهیم تمام تیم‌ها با مشکل مالی روبه‌رو هستند اما میثاق توانست به تمام تعهدات مالی خود در سال گذشته عمل کند که این جریان مالی خود در سال گذشته عمل کند که این جریان جرقه های یک آغاز خوب برای فصلی جدید است.

مدیرعامل باشگاه فوتسال‌ میثاق تهران افزود: در صورتیکه شرایط به همین گونه پیش برود تیم خوبی برای راهی شدن به لیگ برتر می‌بندیم زیرا در حال حاضر با مشکل بزرگی روبه‌رو نیستیم و دیگر تیم ها با وضعیت وخیم‌تر در لیگ حضور دارند.

خلیلی‌ در ادامه بیان داشت: اوایل هفته‌ آینده با حضور هیئت مدیره جلسه‌ای تشکیل می‌شود تا در خصوص هزینه‌های تیم به توافق برسیم با این توافق برنامه‌ریزی‌های تیم در خصوص تغییرات و تحولات پررنگ تر می شود.

وی در خصوص کادر فنی تیم میثاق اضافه کرد: باشگاه عملکرد محمود خوراکچی‌ به عنوان سرمربی‌ تیم راضی است اما حضور وی و یا جدایی از تیم بستگی به نظر مربی و همچنین صحبت‌هایی که در آینده گفته می‌شود دارد، در صورتیکه خوارکچی‌ از شرایط باشگاه راضی باشد و ما نیز به توافق برسیم با توجه به شرایط با حضور مربی به اهداف خود می‌‍‌‌‌‌رسیم به همکاری ادامه می دهیم./مح
برچسب ها: خلیلی ، فوتسال ، میثاق ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار