ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت:‌ هر چه زودتر از رئیس هیئت اصفهان (مرتضی سیف زاده) شکایت خواهم کرد، چرا که هزینه قرارداد من را بین هم تیمي هایم تقسیم کرده است.

سهراب مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هیچ رئیس هیئت فدراسیونی در هر استان حقوق دریافتی ندارد، مگر رئیس قبلی حقوقی داشت که وي هم داشته باشد؟ سيف زاده همه جا در میان همه رسانه ها بی پولی خود را جار زده است.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان در ادامه افزود: آيا انصاف است که سیف زاده حق و حقوق من را که در المپیک ریاضت و سختی های زیادی کشیده و برای مملکت خود افتخارات زیادی کسب کرده است را بین 3 بازیکن دیگر تقسیم کند و بگوید هیچ پول دیگری ندارم که به مرادی پرداخت کنم، وي هر کاری دلش می خواهد مي کند و مي گوید دلت خواست بمان اگر نخواستی به سلامت!

مرادی تأکید کرد: من هیچگاه دنبال پول نبودم اگر این مسئله برایم مهم بود حتما آن موقع که همزمان پیشنهاد 35 میلیونی از تیم ملی حفاری را داشتم قبول می کردم و برای این تیم وزنه می زدم که الان با منت های رئیس هیئت اصفهان مواجه نشوم که مرادی به واسطه من توانست این قرارداد را ببندد و وارد تیم مناطق نفت خیز جنوب شود.

وی گفت: هنوز هم فیش های واریزی شرکت نفت را دارم، من چیزی جز حق خودم نخواستم و خطاب به رئیس هیئت اصفهان (مرتضی سیف زاده) می گویم: بله من کودک هستم، اگر نبودم اجازه خورده شدن حقم توسط امثال شما را نمی دادم حالا هم سیف زاده را به خدا واگذار می کنم.

ملی پوش کشورمان خاطرنشان کرد: یکی از بستگان ما به علت مصدومیت نمی توانست در مسابقات لیگ وزنه برداری شرکت کند، رئیس هیئت ورزش استان اصفهان به وی اعلام کرد که با مصدومیت هم باید در مسابقات حاضر شود اگر حضور پیدا نکند از تمامی میادین ورزشی محروم خواهد شد، سیف زاده زورش به کوچکترها می رسد؟!

مرادی در خصوص حضورش در تیم ملی بیان کرد: من با هیچ یک از اعضای کادر فنی مشکل ندارم و تا چند روز آینده مصدومیتم رفع خواهد شد و طی تماسی با سرمربی تیم ملی وزنه برداری آمادگی خود را اعلام خواهم کرد و امیدوارم هر چه زودتر به اردو تیم ملی باز گردم و بتوانم تمرینات خود را در کنار اردونشین ها آغاز کنم./مح
برچسب ها: مرادی ، سیف زاده ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار