سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان براي رفع خستگي بازيكنانش در جريان اردوي ماه جاري، جلسات ريكاوري را افزايش مي دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران  به نقل از يك مقام آگاه در فدارسيون فوتبال، مشكل اصلي تيم ملي قبل از مسابقات مقدماتي جام جهاني خستگي ملي پوشان به خاطر مسابقات فشرده ليگ است. همين دليل اعضاء كادر فني در نظر دارند با جلسات تمريني سبك در حد ريكاوري بدنها را باز گردانند و ملي پوشان را از خستگي مسابقات ليگ نجات دهند.

تيم ملي كشورمان طبق برنامه از 24 ارديبهشت وارد اردو ميشود و دو بازي تداركاتي در دستور كار خواهد داشت.

تيم ملي كشورمان در اولين بازي رسمي در دوحه به مصاف قطر مي رود و در ادامه با لبنان و كره جنوبي ديدار خواهد كرد وصعود تيم ملي كشورمان به جام جهاني به نتيجه اين سه بازي بستگي دارد.

*كي روش در پي جانشيني براي دژآگه

غيبت اشكان دژآگه به دليل مصدوميت در اردوي بعدي تيم ملي موجب نگراني كارلوس كي روش شده است. از اين رو اين مربي در پي جانشيني براي اوست تا مشكل تيمش را حل كند.

در طول مدت همكار ي دژآگه با تيم ملي ايران باز زيادي روي دوش اين بازيكن بود و سرمربي تيم ملي تاكتيك هاي خود را بر اساس توانايي هاي دژآگه برنامه ريزي مي كرد. از اين رو نقص وي به شدت احساس خواهد شد و نگراني هايي را به همراه داشته است.

در همين رابطه شنيديم با شروع تمرينات تيم ملي كادر فني تيم ملي در پي يافتن جانشيني براي دژآگه هستند تا بازيكني را براي بازي در پست او بيابند.

اين در حالي است كه  كي روش اخيراً در ايران نبود و در جريان مسابقات ليگ و ميزان آمادگي بازيكنان قرارندارد./مح

 

برچسب ها: ملی ، تیم ، شروع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار