محمدمهدی تندگویان فرزند شهید تندگویان، علی کشوری فرزند شهید کشوری و صدیقه حکمت همسر شهید بابایی با حضور در فرمانداری تهران داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراها شدند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران، "محمدمهدی تندگویان" بعد از طی مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعلا به صورت مستقل آمده‌ام، اظهار داشت: از ائتلاف میان فرزندان شهدا برای انتخابات شوراها اطلاعی ندارم اما دلمان می‌خواهد که چنین ائتلافی شکل بگیرد.  
 
وی با بیان اینکه دارای مدرک کارشناسی مدیریت است، ادامه داد: شورای شهر یک تشکل سیاسی نیست و مکانی برای خدمت‌رسانی به مردم است.
 
تندگویان همچنین خبر از ثبت‌نام شهید بروجردی و شهید نامجو داد.  
 
علی کشوری فرزند شهید کشوری بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم شهدای ما پیشتازان احساس مسئولیت بوده‌اند و بنده نیز به عنوان فرزند شهید خودم را مسئول می‌دانم که به دلیل وضعیت خاص کشور در صحنه حاضر باشم.
 
وی تاکید کرد: مشکلات شهر تهران را می‌دانم و نباید اجازه بدهیم که پرچمی که توسط شهدا بلند شده زمین گذاشته شود.
 
کشوری در پاسخ به سوالی درباره لیست ائتلافی فرزندان شهدا برای انتخابات شوراها افزود: در این باره صحبت‌هایی انجام شده و احتمال دارد تا چند وقت دیگر در یک نشست خبری این لیست را رسانه‌ای کنیم اما در صورت عدم اجماع شاید مستقل بیاییم.  
 
فرزند شهید کشوری همچنین اولویت کاری خود را در زمینه مسائل فرهنگی عنوان کرد.  
 
صدیقه حکمت همسر شهید بابایی نیز با حضور در فرمانداری برای انتخابات شوراها داوطلب شد.  
 
وی در پاسخ به سوالی درباره لیست ائتلافی فرزندان شهدا برای انتخابات شوراها گفت: بنده قصد ثبت‌نام نداشتم و دقیقه 90 این تصمیم را گرفتم و براساس تکلیفی که دارم پا به عرصه گذاشتم.
 
همسر شهید بابایی با بیان اینکه فعلا مستقل هستم، گفت: بنده خدمتگزار همه کسانی هستم که تحت امر ولایت فقیه باشند.
 
حکمت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از خانواده‌های شهدا از احمدی‌نژاد انتقاداتی داشتند آیا شما نیز این انتقادات را به وی دارید؟ تصریح کرد: هر کسی را که مقام معظم رهبری قبول دارند من هم قبول دارم و تابع حرف ایشان هستم.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: شورا ، شهر ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار