حجت‌الاسلام روانبخش بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها:

احمدی‌نژاد در میان مردم محبوبیت دارد/کاندیدای دولت شانسی برای پیروزی ندارد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با حضور در فرمانداری شهرستان تهران داوطلب انتخابات شوراها شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران،‌ "حجت‌الاسلام قاسم روانبخش" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران نسبت به ثبت‌نام  برای چهارمین دوره انتخابات شوراها اقدام کرد.  
 
وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده دو دوره در شورای شهر قم بودم و احساس می‌کنم که سابقه لازم برای ثبت‌نام در شورای شهر تهران را دارم.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی درباره لیست این جبهه برای انتخابات شوراها تصریح کرد: کمیته سیاسی در حال انجام بررسی‌های لازم است که آیا به صورت مستقل لیست بدهیم یا خیر.
 
روانبخش با بیان اینکه جبهه پایداری حتما برای انتخابات شوراها لیست ارائه می‌کند و ممکن است اشتراکات زیادی با سایر اصولگرایان داشته باشد، افزود: امروز جلسه معارفه و اعلام رسمی کاندیدای جبهه پایداری برگزار می‌شود.  
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری ممکن است دو کاندیدا داشته باشد، اظهار داشت: خیر ما یک کاندیدا داریم.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کاندیدای دولت شانس پیروزی در انتخابات را دارد یا خیر گفت: با توجه به شرایط و کدهایی که می‌بینم کاندیدای دولت شانسی ندارد اما احمدی‌نژاد در میان مردم محبوبیت دارد و این گونه نیست که احمدی‌نژاد به هر کسی که بگوید مردم هم به وی رای بدهند چون که مردم خودشان اهل فکر هستند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: روانبخش ، عضو ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار