رئیس اداره عملیات بازار گفت: نماد شرکت احیاء صنایع خراسان با سرمایه 105میلیارد و 600 میلیون ریال یکشنبه 15اردیبهشت در بازار پایه فرابورس گشایش می شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بهنام محسنی با اعلام این خبر افزود: به دنبال درج شرکت احیاء صنایع خراسان با سرمایه 105میلیارد و 600میلیون ریال در بازار پایه و در راستای اجرای ماده 3"دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه" نماد معاملاتی این شرکت یک شنبه 15 اردیبهشت در بازار عادی گشایش می یابد .

وی ادامه داد: در روز عرضه اوليه به روش گشايش نماد، نماد شركت بدون محدوديت دامنه نوسان گشايش مي يابد و قيمت پاياني معاملات بر اساس ميانگين موزون قيمت هاي معامله شده در همان روز تعيين مي شود.

محسنی خاطر نشان  کرد: پس از گشایش نماد دامنه نوسان قيمت به ميزان 5 درصد قيمت پاياني روز معاملاتي قبل تعيين می شود و تایید معاملات و قیمت گذاری سهام در روز گشایش نماد منوط به معامله حداقل یک میلیون سهم  شرکت است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از كد معاملات به صورت گروهي (ددد) در معاملات بازار پايه ممنوع بوده و معامله گران برخط (آنلاين­تريدرها) نيز مجاز به ثبت سفارش نيستند.

محسنی در پایان گفت: با توجه به درج نماد معاملاتي شركت احیاءصنایع خراسان در بازار پايه فرابورس ايران و محدوديت­هاي موجود در اساسنامه صندوق­هاي سرمايه­گذاري مشترك، اين صندوق­ها مجاز به ثبت سفارش در نمادهاي اين بازارنبوده و آن دسته از صندوق هايي كه داراي ايستگاه معاملاتي مجزا هستند، نبايد از ايستگاه معاملاتي خود براي ثبت سفارش خريد در اين نماد معاملاتي استفاده كنند./س
برچسب ها: نماد ، صنایع ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار