مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از امضای قرارداد با 4 شرکت داخلی به منظور تامین تجهیزات حفاری به ارزش 115 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمود زیرکچیان زاده  در مراسم امضای قرارداد خرید تجهیزات سرچاهی مابین شرکت نفت فلات قاره ایران با شرکت های پیشرو صنعت پارک ، شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی و ماشین سازی اراک که در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی برگزار شد، افزود: در سال 1391 قراردادهایی به ارزش 4 میلیارد دلار منعقد شد و برای تامین تجهیزات و کالاهای مورد نیاز بخش بالادستی نیز 460 میلیارد تومان قرارداد منعقد کردیم.

وی حجم قراردادهای منعقد شده با شرکت های داخلی را 415 میلیارد تومان و معادل 90 درصد کل قراردادها عنوان کرد.

زیرکچیان زاده، اظهار داشت: در سال گذشته 750 میلیارد تومان اوراق مشارکت ریالی توسط این شرکت عرضه شد و در سال جاری 180 میلیار د تومان دیگر عرضه می شود.

وی ارزش قرارداد خرید تجهیزات سرچاهی با ماشین سازی اراک را 85 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در روزهای برگزاری نمایشگاه، قراردادی با شرکت فرا صنعت جهت ساخت وسایل حفاری به ارزش 30 میلیارد تومان منعقد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این قراردادها که شامل ساخت وسایل حفاری و تجهیزات سرچاهی می شود، از توانمندی های اجرایی نیز غافل نشده ایم و قرارداد سرویس های یکپارچه حفاری را به شرکت داخلی مهران ، واگذار کرده ایم.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، همچنین، به احداث نیروگاه قشم برای میدان هنگام اشاره کرد و افزود: قرارداد احداث این نیروگاه با شرکت رزم آرا، منعقد شده است./ر

برچسب ها: امضا ، قرارداد ، تجهیزات ، نفت ، اوراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.