وزير ارشاد دولت اصلاحات گفت: براي انتخابات رياست جمهوري برنامه‌هاي زيادي داريم و اولويت اولمان نيز خاتمي و آيت‌الله هاشمي هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداري شهرستان تهران "احمد مسجدجامعي" بعد از اتمام فرآيند ثبت نام خود در جمع خبرنگاران درباره ليست اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها اظهار داشت: ما قصد داريم براي انتخابات تهران ليستي 31 نفره را ارائه کنيم.

وي ادامه داد: طرحي با شکل مشخص و با چارچوب‌هاي معين تعريف شده است و برنامه‌هاي تکميلي انتخابات شوراها را در آينده اعلام مي‌کنيم.

عضو فعلي شوراي شهر تهران درباره برخي از خبرها که حاکي از احتمال کانديداتوري "نعيمه اشراقي" در انتخابات شوراي شهر تهران دارد، گفت: تصميم‌گيري در اينباره با خودشان است اما در ليست اصلاح‌طلبان تعداد خانم‌ها بيشتر از مجموعه فعلي شوراي شهر تهران است و از کانديداتوري وي نيز اطلاعي ندارم.

مسجد جامعي تاکيد کرد: براي انتخابات رياست جمهوري نيز برنامه‌هاي زيادي داريم و اولويت اولمان نيز خاتمي و هاشمي هستند.

وي در پاسخ به سوالي درباره کانديداتوري خاتمي نيز فقط به اين جمله که از خود خاتمي بپرسيد بسنده کرد.

وزير فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در پاسخ به سوالي درباره تغييرات دارايي‌هاي شوراي شهر فعلي تهران گفت: سوال خوبي پرسيديد اما من چنين مسئله‌اي را نمي‌دانم؛ در مرحله نظارت اين مسئله را داشتيم اما در شورا چنين چيزي را نخواستند و بحث دارايي‌ها در رياست جمهوري دفترچه‌اي دارد اما من در اين جا آن را نديدم و اضافه شدن اين دفترچه براي انتخابات شوراها نيز پيشنهاد خوبي است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: انتخابات ظرفيت خوبي است و شوراها نيز بسيار اهميت دارند چرا که فضاي اول اجتماعي شهر است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورا ، لیست ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار