سارق فيلم‌‌هاي عروسي دستگير شد+عکس

رييس کلانتري 173 امين آباد گفت: سارقي که با ورود به منزل و ربودن فيلم عروسي از مالباختگان اخاذي مي‌کرد، توسط پليس فاتب دستگير شد.

 سرگرد حسين اميري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر در تشريح بيشتر اظهار داشت: ساعت 21:30 شب گذشته دو نفر به نام‌هاي مجيد و فاطمه به کلانتري مراجعه کردند و از سرقت‌ منزلشان خبر دادند.
رييس کلانتري 173 امين آباد در ادامه اذعان داشت: در اين راستا ماموران بلافاصله به منزل مالباخته اعزام شدند و طي بررسي متوجه شدند که از منزل مالباختگان مقاديري طلا، 2 عدد حلقه النگو، يک جفت گوشواره، پلاک طلا، لباس، يک ميليون و 300 هزار تومان وجه نقد و فيلم عروسي به سرقت رفته است.
وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران تحت الامر اين يگان با درايت خود توانستند براي جلوگيري از اقدام شوم دزدان و اخاذي از مالباختگان مخفيگاه متهم را شناسايي کنند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه اظهار داشت: ماموران تخصصي با هماهنگي مقام قضايي طي يک عمليات ضربتي وارد منزل سارق شده و توانستند با دستگيري متهم اموال ربوده شده را به همراه مقاديري اموال مسروقه ديگر کشف و ضبط کنند.
  سرگرد حسين اميري در پايان خاطر نشان کرد: در نهايت متهم به کلانتري انتقال داده شد و پرونده‌اش جهت سير مراحل قانوني و کشف ساير جرايم به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارسال گرديد./ل      
برچسب ها: سارق ، اخاذی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
نمیدونم چرااصلا فیلماتون دانلودنمیشه یافیلمی درکارنیست وسرکاریم
آخرین اخبار