سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان اشاره کرد: فرصت بسیار کمی برای تصمیم گیری در مورد بازی های غرب آسیا داشتیم، در حالی که انتخاب و هماهنگی بازیکن خارجی با تیم زمان زیادی نیاز دارد.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دلیل انتخاب ترکیبی تمام ایرانی برای مسابقات غرب آسیا تاکید کرد: مشکل ما حضور بازیکن خارجی بود چون بازیکن خارجی باید مدتی در کنار سایر بازیکنان ترکیب تمرین کرده و هماهنگ شود. به همین دلیل هم باشگاه به این اتفاق نظر رسید که با بازیکنان ایرانی در مسابقات شرکت کنیم چون بازیکنان ایرانی شناختی  نسبی از هم دارند و در اردوهای تیم ملی هم کنار هم بوده اند.
 
وی در مورد حضور بازیکنان خارجی قدرتمند در ترکیب سایر تیم ها به خصوص تیم های لبنانی می گوید: لبنانی ها تغییرات مجددی با هزینه زیاد ایجاد کرده اند اما بحث ما هزینه نبود بلکه فرصتی یک روزه برای اعلام حضور و همچنین اعلام اسامی 24 نفره خود داشتم که در نهایت با این تصمیم گیری همراه شد.
 
صادق زاده تصریح کرد: در مسابقات غرب آسیا بحث اعتبار و آبروی بسکتبال  ایران مطرح است و ماهان هم در همین راستا پیش می رود هدف اول ما حضور موثر در مسابقات و کسب نتیجه است.

سرمربی تيم بسکتبال ماهان در مورد وضعیت بازیکنان خود توضیح داد: بازیکنان ما از نظر جسمی آماده نیستند اما با کارهای گروهی تلاش می کنیم هماهنگی و آمادگی نسبی ایجاد کنیم. با مصدومیت جواد داوری و کشیدگی کشاله ران مهدی شیرچنگ، در حقيقت 8 بازیکن در تمرینات ما حضور دارند که تا روز سه شنبه، 2 نفر دیگر هم به آن اضافه می شوند./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار