رييس هيات بولينگ و بيليارد خراسان رضوی گفت: تقويم ورزشي این هيات در سال 92 تنظيم و فعالیت ها بر اساس آن انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مجید كاظمي اظهار کرد: هيات بولينگ و بيليارد استان برنامه ويژه ای برای شناسايي بازيكنان مستعد اين دو رشته ورزشی در سال جاری دارد.

وی افزود: در سال 92 و در هر فصل كميته استعداديابي هیات، مسابقات رنكينگ اسنوكر و رنكينگ ايت بال و ناين بال آزاد و برای رده سني زير 16 سال نيز مسابقات اسنوكر برگزار می کند.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان بیان کرد: مشهد از سالن هاي مجهز و مناسبی براي برگزاري مسابقات بولينگ برخوردار است و هيات در نظر دارد در سال جاری مسابقات رنكينگ استاني را در اين شهر برگزار نمايد و در ادامه برنامه ريزي جامعي نيز برای كسب میزباني مسابقات كشوري خواهد کرد.

کاظمی از برگزاري كلاس هاي عملي و مربيگري بانوان در دو رشته بولینگ و بیلیارد در نيمه اول ارديبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: تلاش براي تشكيل آكادمي بيليارد بانوان نيز ادامه دارد تا در آينده اي نزديك شاهد حضور بانوان در سطح اول بیلیارد كشور باشيم.

وي با اشاره به کسب دو عنوان نايب قهرماني در ليگ بیلیارد كشور از سوی ورزشکاران استان، افزود: در تمامي استان ها مسابقات اين رشته با پوشش خبري گسترده همراه مي شود كه اين امر موجب تمايل حامیان مالی و همكاري آنان خواهد شد ولی متاسفانه در استان ما اين مهم صورت نمي پذيرد و از همين رو اسپانسرها تمايلي به سرمايه گذاري و عقد قرارداد با هيات ندارند.

رييس هيات بولينگ و بيليارد استان تصریح کرد: به منظور خارج ساختن ورزش بیلیارد از حالت تجاري، جلسه اي در شوراي شهر مشهد تشكيل شده است و در صورت موافقت كميسيون بودجه شوراي شهر، بيليارد به عنوان يك رشته ورزشي در استان شناخته خواهد شد.

کاظمی در پایان گفت: در سال 91 نيز هيات بر اساس تقويم ورزشي و به نحو شايسته ای به اهداف خود رسيد، هر چند در اين راه با مشكلات عديده مالي رو به رو بوديم/س 

برچسب ها: فعالیت ، تقویم ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.