جشنواره منطقه‌ای غدیر از 23 مهرماه امسال در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و تا 4 آبان‌ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران، عصمت سوادی معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در نخستین جلسه شورای فرهنگی منطقه 8 دانشگاه آزاد که به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: جشنواره منطقه‌ای غدیر از 23 مهرماه امسال تا 2 آبان‌ماه با مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جشنواره غدیر فرصت مغتنمی است تا اساتید، دانشجویان، دانش‌آموختگان و کارکنان دانشگاه‌ها در رقابتی سالم با یکدیگر به تحکیم اعتقاد به ولایت بپردازند.

سوادی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای غدیر در بخش‌های مختلف و متنوعی پژوهشی – فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: بنیاد بین‌المللی الغدیر نقش به سزایی در برگزاری این جشنواره ایفا می‌کند.

وی با بیان این مطلب که دبیرخانه دائمی جشنواره در واحد علوم و تحقیقات مستقر می‌شود، گفت: چاپ مقاله‌های پژوهشی کتاب برتر دانشگاهی با موضوع غدیر، معرفی پایان‌نامه و رساله‌های برتر در این رابطه و بسیاری از آثار هنری فیلم کوتاه، تئاتر و مستند در این جشنواره به نمایش و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات افزود: جشنواره غدیر در دو مرحله داوری می‌شود و نمایشگاه جانبی جشنواره غدیر و کارگاه‌های خطبه‌شناسی غدیر از دیگر جذابیت‌های این جشنواره است./س
برچسب ها: علوم ، تحقیقات ، غدیر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار