رئیس جمهور اسلامی ایران از بررسی مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به استان خوزستان در چهارمین دور از سفرهای استانی خود خبر داد و گفت: موانع موجود بر سر راه مصوبات اجرایی نشده را رفع می‌‌کنیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمود احمدی‌نژاد صبح یکشنبه در بدو ورود به شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان دیار مردمان مومن، مجاهد و استعمارستیز است که برای ملت ایران و تاریخ شناخته شده است.

وی با بیان اینکه مردم استان خوزستان مردمانی دوستدار پیامبر(ص) و آل پیامبرهستند، گفت: مردم متعهد استان به ویژه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی همه وجود خود را برای حفظ ارزش‌های اسلامی و موجودیت کشور ایران فدا کرده‌اند.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه دولت برآمده از مردم است، افزود: دولت برای پیشرفت، آبادانی، رفع مشکلات و پیشرفت امور تلاش می‌کند و با همه وجود در اختیار مردم است.

رئیس جمهور با اشاره به سفرهای استانی انجام شده برای رفع مشکلات موجود اظهار کرد: در سه سفر گذشته مجموعه‌ای از کارها بررسی و تصمیماتی برای پیشرفت استان گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر چهارم مصوبات گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرند، افزود: موانع موجود بر سر راه مصوبات سفرهای قبل بررسی می‌شود و سعی می‌کنیم این موانع را در این سفر رفع کنیم.

احمدی نژاد اظهار کرد: همچنین در این سفر مواردی که در سفرهای گذشته مصوب نشده و اکنون موضوعیت یافته مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

وی دیدار با مردم، سفر به چند شهرستان، حضور در کارگروه‌های کشاورزی و معدن، دیدار با جوانان و نخبگان و افتتاح برخی پروژه‌های مهم استان را از برنامه چهارمین سفر هیات دولت به استان خوزستان برشمرد./ک
برچسب ها: مصوبات ، سفر ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.