درخشش فوق العاده ایمان جمالی نخستین لژیونر ایرانی در قاره اروپا که در ترکیب تیم MKB وزپرم این روزها و هفته ها در حال درخشیدن است باعث شد سایت رسمی هندبال فدراسیون اروپا به تعریف و تمجید از وی بپردازد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته وقتی دیدار نهایی جام حذفی کشور مجارستان بین تیمهای همیشه رقیب MKB  وزپرم و پیک زگد با برتری 36بر30 تیم ایمان جمالی به پایان رسید. بازی منحصر به فرد او که با زدن 6 گل در این رقابت برای وی همراه بود و همگان را به تحسین وا داشت، دلیلی شد تا سایت فدراسیون هندبال اروپا با ایمان جمالی ملی پوش جوان کشورمان، فرزندی از دیار نصف جهان مصا حبه ای انجام دهد که عینا در ذیل آورده شده است:
 

سایت هندبال اروپا:

از احساس خود برای این همه موفقیت صحبت کنید:
ایمان جمالی:
من احساس خیلی خوبی دارم و در نخستین حضورم در لیگ قهرمانان اروپا موفق به حضور در بین 8 تیم برتر شده ایم . گلهای من در این مسابقات مهم نیست، مهم موفقیت تیمم است که هدفهای بزرگی را هم در مجارستان و هم در اروپا دنبال می کنیم.

سایت هندبال  اروپا:
در دور یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مدافع  عنوان قهرمانی یعنی کی یل آلمان بازی دارید، آیا برای این مسابقه آماده هستید؟
ایمان جمالی:
در رابطه به سوال شما باید بگویم کی یل یکی از بهترین تیمهای هندبال باشگاهی اروپاست. بازیکنان فوق العاده، بازی های درخشان و سازماندهی بی نظیر. اینها باعث می شودکه ما بازی سختی برابر این تیم داشته باشیم ، اما ما تمام تلاش خود را برای بهتر شدن به کارگرفته و باید بگویم در همین فصل مقابل این تیم در دور مقدماتی بازی کرده و به برتری هم رسیده ایم.

سایت هندبال اروپا:
شماشانس حضور در یکی از بهترین تیمهای هندبال اروپا را پیدا کرده اید و یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم آقای آنتونیو کارلوس اورتگا هم هستید در این مورد چه احساسی دارید؟
ایمان جمالی:
من از حضورم در وزپرم راضی هستم اگرچه  اوایل  در MKB وزپرم کسی من را نمی شناخت  و کار بسیار سختی برای مطرح شدنم در پیش رو داشتم ، چرا که از باشگاهی به نام سپاهان در کشورم ایران و در زادگاهم اصفهان آمده بودم که بسیار مطرح است و در فوتبال بیشتر برای خود اسم و رسم دارد.اما با تمرین و ممارست جایگاه خود را بدست آوردم.

سایت هندبال اروپا:
چگونه خودت رو با زندگی در کشور مجارستان وفق دادی؟
ایمان جمالی:
مردم اینجا خیلی مهربان هستند و خیلی به من لطف دارند . همچنین طرفدار ها باشگاه رو دوست دارند. از نظر اجتماعی این شهر خیلی تفاوتها با شهر زادگاهم اصفهان با داشتن 4 میلیون جمعیت دارد که مولفه هایی چون ترافیک، تراکم جمعیت و... شامل آنهاست. شهر وزپرم برای زندگی خوب است اما نه برای کسی چون من که تنها و دور از خانواده و شهرو دیارم هستم . اما باید بپذیرم یک بازیکن حرفه ای بوده و باید با این شرایط کنار بیایم. زبان مجاری بسیار سخته اما من می خواهم آن را به زودی یاد بگیرم. صحبت با این زبان با مردم شهر وزپرم بسیار لذت بخش است و من به دنبال معلمی هستم که زبان مجاری را یاد بگیرم که تا به حال هنوز پیدا نکرده ام.

سایت هندبال اروپا:
خبرنگارها و طرفداران وزپبرم شما را با بازیکن مشهور سالهای دور این تیم کارلوس پرز مقایسه می کنند که او هم از یک کشور ناشناخته در رشته هندبال یعنی پرو آمد و تبدیل به یکی از ستارگان تاریخ این باشگاه شد نظرت چیست؟
ایمان جمالی:
کارلوس پرز یکی از ستارگان بی بدیل دنیای هندبال است و قیاس من با او کمی مشکل است. اما من تمام تلاشم را میکنم تا بهتر ین باشم.

برگرفته از سایت رسمی هندبال اروپا
 
برچسب ها: هنبال ، اروپا ، لژیونر ، جمالی ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
ماشالا اقا ایمان
آخرین اخبار