سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل که تیمش اکنون صدرنشین مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور است، دو بازی آینده این تیم برابر حریفان را حکم فینال دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حسین ولی نژاد گفت: با وجود آنکه اکنون با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی گروه سوم این مسابقات قرار داریم، اما برای صعود مقتدرانه و به دور از اما و اگرهای رایج در فوتبال باید در دو بازی آینده پیروز شویم تا بازی سوم و آخر برای ما تشریفاتی شود.

وی افزود: در هفته هشتم مرحله دوم مسابقات روز جمعه هفته جاری در جویبار با تیم شهرداری این شهر که اکنون تیم دوم جدول رده بندی این مسابقات است بازی حساس وسختی را در پیش داریم و پیروزی برابر این تیم کمک زیادی به صعود مستقیم تیم پیام صنعت آمل به رقابتهای فصل آینده لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل ادامه داد: بازی هفته نهم با تیم پیروزی شیروان در خانه تیم حریف است و با کسب پیروزی در شیروان به بازی آخر با چالوس که در رده سوم جدول و چهار امتیازی با ما قرار دارد، تشریفاتی خواهد شد.

ولی نژاد در عین حال از بازی خوب شاگردانش برابر تیم شموشک نوشهر در هفته هفتم این مسابقات که با پیروزی 3بر 2 پیام صنعت آمل خاتمه یافته بود، تصریح کرد: باید از بازیکنان تیم بابت پیروزی برابر شموشک نوشهر تشکر کنم، به دلیل باختی که هفته گذشته در بابل داشتیم فشار روحی روانی زیادی به بازیکنان وارد شده بود./س


برچسب ها: پیام ، صنعت ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.