مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش کمیته امداد جلب مشارکتهای مردمی برای خدمت رسانی بهتر به محرومان و حرکت در مسیر شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

 
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج ˈعبدالمجید فرهادیˈ در نشست شورای کارکنان این اداره افزود:بیان صحیح عملکردها و خدمات این نهاد در سر فصل های مختلف زمینه اعتمادسازی بیشتر را فراهم می کند.
فرهادی بیان کرد: کمیته امداد گسترش مشارکت های عمومی ، توانمندسازی و سلامت خانواده و اصلاح سبک زندگی را در سال جاری در دستور کار خود دارد.
وی افزود: ارتباط با مردم،احیاء سنت های حسنه، گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری،ایجاد هسته ها و شبکه های مردمی و جمعی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره)تاکید کرد:اشتغال پایدار برای مددجویان براساس شرایط ،موقعیت و نیاز هر منطقه و استعداد مددجویان باید برای آنها ایجاد شود.
فرهادی با اشاره به سومین شعار کمیته امداد بعنوان اصلاح سبک زندگی اظهار داشت: باید با اتحاد و همدلی در راستای رفتارهای اجتماعی و تعیین هرگونه هدفی براساس الگوهای اسلامی که موجب پیشرفت و تکامل افراد خواهد شد تلاش شود.
وی با بیان اینکه در سال حماسه اقتصادی باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، تأکید کرد: تلاش ما این است که با مدیریت صحیح و مشارکت فکری مردم در راستای رفع مشکلات نیازمندان چاره اندیشی کنیم .
فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود به دقت در گزینش ها جهت بکارگیری افراد سالم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در ارائه خدمت به مددجویان در هر سمتی که خدمت می کنیم مراقبت از نفس و غالب شدن بر هوای نفس را در نظر داشته باشیم.
وی خدمت در کمیته امداد را یک عبادت عنوان کرد و خواستار حضور همیشگی امدادگران در نمازهای جماعت و زیارت عاشورا شد.
فرهادی در پایان خواستار پیگیری لازم جهت خانه دار شدن مددجویان از طریق طرح بهسازی مسکن توسط حوزه های حمایتی و مسکن و ساختمان کمیته امداد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.