انتخابات شوراهاي استاني در نجف اشرف و کربلاي معلا در سلامت و آرامش کامل برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، استان نجف اشرف با استقبال گسترده مردم براي شرکت در انتخابات شوراهاي استاني روبرو بود. اين مشارکت در حالي صورت گرفت که اوضاع امنيتي و اجرايي در اين استان آرام گزارش شد. صاحب نظران مشارکت گسترده مردمي در انتخابات شوراهاي استاني را پاسخي نااميد کننده به کساني مي دانند که تلاش مي کنند با اقدامات تروريستي، اوضاع عراق را نابسامان کنند. 

مردم استانهاي نجف اشرف و کربلاي معلا در مرکز عراق، با مشارکت گسترده در انتخابات شوراهاي استاني نشان دادند که طرفدار دولت هستند. برخي از مردم اين انتخابات را جشن پيروزي مردمي بر تروريستهاي مسلح دانستند. 

مقامات امنيتي استانهاي نجف و کربلا از برقراري آرامش در شهرهاي مختلف اين دو استان در هنگام راي گيري، ابراز خرسندي کردند. اين در حالي است که نيروهاي امنيتي عراق اين بار بدون مشارکت نيروهاي بيگانه وظيفه برقراري امنيت را بر عهده گرفتند و نشان دادند که مي توانند آرامش را برقرار کنند. انتخابات شوراهاي استاني در عراق با نظارت ناظران بين المللي برگزار شد تا نشان دهد انتخابات از شفافيت و سلامت کامل برخوردار است. 

در عين حال شبکه تلويزيوني الميادين هم به نقل از مقامات برگزاري انتخابات شوراهاي استاني عراق اعلام کرد: ميزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهاي استاني اين کشور پنجاه درصد بوده است.


برچسب ها: نجف ، کربلا ، عراق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار