نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزاری المپیاد ملی مهارت را حرکت مناسب و به جا عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین المپیادهایی می‌تواند فنی و حرفه‌ای را در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر بیش‌تر کمک کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جواد جهانگیرزاده در دیدار معاون اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام موثری در راستای تقویت نیروی انسانی ماهر است.

وی با بیان اینکه به‌کارگیری مربیان مجرب در این زمینه مورد تاکید است، تصریح کرد: فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در سال‌های متمادی توانسته با به‌کارگیری مربیان ماهر و مجرب در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر گام‌های مهمی بردارد.

جهانگیرزاده با بیان اینکه در این زمینه باید از تمام توان خود بهره گیریم، افزود: تجهیز کارگاه‌های آموزشی یکی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه خاص و ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام موثری در راستای ارتقای سطح مهارتی نیروی کار است، گفت: برای دست‌یابی به موفقیت در واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند به‌کارگیری افراد ماهر هستیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد بستر مناسب برای رقابت جوانان تاکید کرد و گفت: ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم بین جوانان و ایجاد انگیزه برای فعالیت بیش‌تر یکی از موضوعاتی است که نباید از آن غفلت شود.

جهانگیرزاده برگزاری المپیاد ملی مهارت را حرکت مناسب و به جا عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین المپیادهایی می‌تواند فنی و حرفه‌ای را در راستای رسیدن به اهداف خود در زمینه تربیت نیروی انسانی ماهر بیش‌تر کمک کند./س

برچسب ها: مهارت ، ارومیه ، مناسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.