امضای ٣ قرارداد پژوهشی نفت در حوزه های ازدیادبرداشت و سرمایه گذاری

مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در حاشیه برگزاری سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امضای سه قرارداد پژوهشی در حوزه های ازدیاد برداشت و سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی عمادی با بیان این مطلب گفت: نخستین قرارداد توسط مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با موضوع تشکیل صندوق سرمایه گذاری برای تجاری سازی طرح های پژوهشی و تحقیقاتی امضا کرد.
 
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، گفت: سهم این شرکت در صندوق ١٠ میلیارد تومان است.
 
به موجب این قرارداد که میان مدیریت پژوهش و فناوری و پارک فناوری پردیس (زیر مجموعه معاونت فناوری ریاست جمهوری) امضا شد، طرفین متعهد به تامین منابع این صندوق به صورت 50 -50 شدند.
 
 
دو قرارداد دیگر این مدیریت با هدف تعیین پارامترهای اساسی و تهیه شناسنامه پژوهشی برای یافتن بهترین روش ازدیادبرداشت است که با شرکت های نفت مناطق مرکزی و بهره برداری نفت و گاز اروندان امضا شد.
 
به موجب این قرارداد طرح های ازدیادبرداشت شرکت نفت مناطق مرکزی در میادین تابناک، سراجه، دهلران و نفت شهر و شرکت بهره برداری نفت و گاز اروندان در میادین دارخوین، سپهر، سهراب، اروند، سوسنگرد و جفیر انجام می شود./ر
برچسب ها: امضا ، قرارداد ، پژوهش ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار