رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه همکاری‌های بین مرکز و وزارت دفاع باید روز به روز افزایش پیدا کند، افزود: حفظ دستاوردهای نظام با تقویت تجهیزات دفاعی امکان پذیر است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، جانشین و معاونان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز (شنبه ۳۱ فروردین ماه) با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار کاظم جلالی درباره موضوع بودجه دفاعی کشور گفت: باید آماری مقایسه‌ای با کشورهای منطقه‌ای تهیه شده تا مشخص شود که چه مقدار از بودجه ناخالص ملی این کشورها به حوزه دفاعی تعلق می‌گیرد و در مقابل چه درصدی از تولید ناخالص ایران به بودجه دفاعی تعلق می‌گیرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران همواره در معرض تهدیدات مختلف قرار دارد، افزود: حفظ دستاوردهای نظام با تقویت تجهیزات دفاعی امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه نظام بودجه ریزی کشور اشتباه است، تصریح کرد: باید سازوکاری تهیه شود تا در نظام بودجه‌ای کشور تغییراتی ایجاد شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با تشکر از عملکرد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ویژه در طول چند سال اخیر، تاکید کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با نیروهای خدوم، خالص و تلاش‌های ستودنی وضعیت افتخارآمیزی را برای کشور در حوزه دفاعی ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تعاملات بین مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نباید موردی باشد، یادآور شد: امیدوارم تا همکاری‌های بین مرکز و وزارت دفاع روز به روز افزایش پیدا کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تقدیر از پیشنهادات ارائه شده در این جلسه از سوی معاونان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، توضیح داد: امیدوارم تا با مورد توجه قرار دادن این پیشنهادات سازوکاری فراهم شود تا در سال‌های آینده موفقیت‌های بیشتری از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار