نایب رییس فدراسیون کشتی در پی حذف محمد طهماسبی زاده و حسن مرادقلی گفت: ناداوری و حمایت از کشتی گیران تیم کشور میزبان، باعث حذف مرادقلی در نخستین روز مسابقه های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسن رنگرز پس از حذف دو کشتی گیر تیم کشورمان در نخستین روز مسابقه های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در هندوستان، با بیان این مطلب افزود: حسن مرادقلی در برابر حریف کره شمالی با جانبداری به نفع کشتی گیر هندی و برای جلوگیری از کنار رفتن وی از جدول، حذف شد و در حالی این اتفاق افتاد که مرادقلی با نتیجه 4 بر صفر جلو بود اما بلافاصله شکست ضربه فنی او مقابل کشتی گیر کره شمالی اعلام شد تا کشتی گیر هندی بالا بیاید.

وی ادامه داد: ناداوری و جانبداری در این دوره از مسابقه های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا در هندوستان به اوج خود رسیده است.

رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نیز در این زمینه گفت: ما در این مسابقه ها به نحوه قضاوت داوران اعتراض داریم.

وی خاطر نشان کرد: داوران کره ای و هندی با جانبداری از کشتی گیران خود در حال قضاوت هستند و این در رقابت های کشتی آزاد نیز مشهود است.

لایق در پایان گفت: در حالیکه حسن مرادقلی مقابل کشتی گیر کره شمالی ضربه فنی نشده بود، داوران رای به ضربه فنی شدن او دادند تا کشتی گیر هندی از جدول رقابتها کنار نرود./زر
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، رنگرز ، لایق ، طهماسبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار