رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان گفت: طرح فراخوان عمومی جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به سند تک برگی از امروز در دامغان آغاز شد.

علی اصغر در‌بانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان دامغان به منظور تسریع در انجام معا‌ملات آنی املاک و امضاء الکترونیکی و نیز کاهش پرونده های مراجع قضایی در حوزه املاک و تعارضهای ملکی طرح فراخوان عمومی جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای به سند کاد‌استری (تک برگی) در دامغان را آغاز کرد.
رئیس اداره ثبت  اسناد و املاک شهرستان دامغان هدف از اجرای این طرح  را تحقق اجرای کاد‌استر شهری و غیر شهری و درج نقشه ملک ذیل سند مالکیت جهت تشخیص حدود و مشخصات کامل، تثبیت و استقرار حدود واقعی املاک ، اراضی و مستحد‌ثات برشمرد و گفت: شفاف سازی مالکیت و پیشگیری از اختلافات در مدیریت اسناد، آماده سازی زمینه لازم جهت گسترش خدمات مجازی و الکترونیک در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ارتقاء ضریب امنیتی اسناد مالکیت و پیشگیری از وقوع جعل و تزویر با نصب هلو‌گرام و شماره جام از دیگر اهداف طرح فراخوان عمومی جهت تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای می باشد.
وی از مردم شهرستان دامغان خواست تا هر چه سریعتر با مراجعه به واحدهای ثبتی نسبت به تعویض اسناد دفترچه ای خود و تبدیل آن به سند مالکیت کاد‌استری (تک برگی) اقدام نمایند./ ل
برچسب ها: دربانی ، املاک ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار