از ابتدای ثبت نام نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی دراستان تا روز سی ام 2 هزار و 249 نفر در این دوره ازانتخابات شرکت کرده اند .

 

ریس ستاد انتخابات هرمزگان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس گفت : از این شمار 638 نفر در روز سی ام ثبت نام کرده اند که 59 نفردر شهرها و579 نفر در روستاها بوده اند .

بامری افزود:ثبت نان شدگان روز سی ام 9 نفر زن و629 نفر مرد بوده اند .

وی گفت : دو هزار و ۸۳۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در نظر گرفته شده است که سه هزار و ۳۰۷ صندوق اخذ رای در این شعبه ها دایر خواهد شد و برای جمع‌آوری آرا مردم فعالیت هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: از دوهزار و ۸۳۳ شعبه اخذ رای هزار و ۵۰۵ شعبه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و بقیه شعبه مربوط به انتخابات شوراهای شهر و روستا می باشد.

در ۳۱ شهر هرمزگان که جمعیت آنها حدود ۲۰ هزار نفر است تعداد اعضای شوراها پنج نفره، در پنج شهر بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر شوراها هفت نفره و در شهر میناب که جمعیت آن بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار نفر است تعداد اعضای شورا ۹ نفره است.

تعداد اعضای شورای شهر بندرعباس نیز ۱۳ نفر است.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری روز یکشنبه یکم اردیبهشت ادامه دارد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.