يک کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک غرب به دنبال فرافکني عليه مسلمانان در منطقه است، گفت: تبليغات آمريکا عليه مسلمانان در راستای اسلام هراسی بوده که اگر اين حوادث را به صورت واقع‌بينانه مورد بررسي قرار دهند مي‌توانند دست صهیونیست‌ها را در انفجار 11 سپتامبر کشف کنند.

"محمدحسن قديري ابيانه" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بحران اقتصادي در آمريکا، گفت: بحران مالی در آمریکا موجب شده تا طبقات متوسط جامعه به طبقات فقیر سقوط کرده  و بی‌خانمان شوند.

وي ادامه داد: از سوی دیگر بازگشت سربازان آمريکايي از جبهه‌‌های جنگ ضمن اینکه موجب مرتکب شدن جنايات و به جاي گذاشتن خسارات بسيار زيادي در کشورهای منطقه همچون عراق و افغانستان شد، آنان را متحمل آسیب‌های بالايي گرديد که در برخي مواقع حتي توان تامين هزينه‌هاي درماني خود را ندارند.

قديري ابيانه با اشاره به موج اعتراضات جنبش 99 درصدي آمريکا عليه طبقه ثروتمند اين کشور، علل انفجارهاي اخير در بوستن آمريکا را نشانه بي‌ثباتي در آمريکا دانست و تاکيد کرد: این انفجارها می‌تواند نتیجه مشکلات و تعارضات داخلی در داخل اين کشور باشد.

وي با بيان اينکه آمريکا ديگر موقعیت ابرقدرتی خویش را در منطقه از دست داده است، افزود: صهیونیست‌ها که جزو یک درصد حاکم بر آمریکا هستند از وضعیت بحران‌زده در اين کشور سود می بردند.

قديري ابيانه با يادآوري انفجار مهيب در ايالت اوکلاهاماي آمريکا و متهم کردن مسلمانان براي اين حادثه، اظهار داشت: آمريکايي‌ها همواره قصد دارند تا با اتهام به مسلمانان در هر حادثه‌اي به تشويش اذهان عمومي دامن زنند.

اين کارشناس عالي علوم دفاعي استراتژيک در پايان با تاکيد بر اينکه غرب به دنبال فرافکني عليه مسلمانان در منطقه است، خاطر نشان کرد: تبليغات آمريکا عليه مسلمانان در راستای اسلام هراسی بوده که اگر اين حوادث را به صورت واقع‌بينانه مورد بررسي قرار دهند مي‌توانند  دست صهیونیست‌ها را در انفجار 11 سپتامبر کشف کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، بحران ، اقتصاد ، موقعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار