قائم مقام وزیر در سازمان دانش آموزی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان همپای مردم سراسر کشور با شرکت در انتخابات پاسخ جوانان و جانانه ای به زیاده خواهی دشمنان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روستایی در خصوص فعالیتها پیشنهادی سازمان دانش آموزی جهت مشارکت گسترده جامعه دانش آموزی و فرهنگیان کشور در خلق حماسه سیاسی انتخابات یازدهم افزود: روزنامه دیواری ویژه انتخابات مسابقه عکاسی صبحگاه انتخابات مجموعه نمایشگاهی مظهر حماسه مسابقه وبلاگ نویسی از جمله فعالیتهای این سازمان است.
روستایی با بیان این که حضور وبلاگ نویسان برتر دانش آموزان در فضای انتخابات از دیگر فعالیت های پیشنهادی سازمان دانش آموزی است افزود: در این طرح تعدادی از دانش آموزان وبلاگ نویس برتر کشور که در مسابقات دانش آموزی برگزیده شده اند با تولید محتوای تخصصی نسبت به آگاهی بخشی مردم جهت حضور پر شور اقدام می نمایند.
قائم مقام وزیر در سازمان دانش آموزان از برگزاری مسابقه پیام کوتاه با عنوان پیام حضور خبر داد و افزود: در این مسابقه دانش آموزان زیباترین کوتاهترین مجلات خود را در ارتباط با خلق حماسه سیاسی در انتخابات یازدهم به آدرس تعیین شده در فراخوان روزنامه دیواری ارسال نموده و برگزیدگان از جوایز ارزنده بهره مند‌ می شوند./ز
برچسب ها: وبلاگ ، سازمان ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار