نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرري گفت:بهره برداري از امتداد بزرگراه امام علي(ع)، احداث خط 6 متروي تهران در دولت آباد و امتداد آن به ضلع جنوب اين حرم شريف، نويدي براي مردم شهر تهران است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشاه خبرنگاران ؛ آيت اله شاهچراغي با اشاره به اهمت برگراه امام علي (ع)گفت: امتداد بزرگراه امام علي (ع) در شهر تهران كار عظيمي است كه خير و بركت آن نه تنها براي مردم شهر تهران بلكه به كل كشور مي رسد و به دور از ترافيك درون شهري تهران به راحتي مي توانند از شمالي ترين ترين نقطه پايتخت به جنوبي ترين نقطه آن عزيمت كنند.  
وي با اشاره به ارادت و علاقه وافر شهروندان تهراني به مقام بزرگوار عبدالعظيم حسني(ع) و موانعي همچون دوري مسير و ترافيك شهري تصريح كرد: فراهم شدن امكانات خوب شهري نظير بهره برداري از امتداد بزرگراه امام علي(ع)، احداث خط 6 متروي تهران در دولت آباد و امتداد آن به ضلع جنوب اين حرم شريف، نويدي براي مردم شهر تهران است كه موجب دسترسي آسان آنها به اين مكان مقدس مي شود.  
نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرري اجراي طرح هاي مذكور را افتخاري براي شناساندن قدمت شهرري و تاريخ كشورمان برشمرد و خاطرنشان كرد: شهرري از نظر تاريخي و مذهبي مورد توجه و بازديد گردشگران خارجي و داخلي است كه افزايش راه هاي دسترسي موجب توسعه اقتصادي و توليد ثروت در آن مي شود. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار