پس از صعود تيم شهرداري تبريز به ليگ برتر و بوجود آمدن شايعه تباني اين تيم جامعه تصميم گيري کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد اين شايعه هستيم.

ارسطو جهانداری مدیر عامل باشگاه شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: برای روشن شدن قضایای فوتبال ایران در لیگ یک، اتفاقات و گزارشات خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کردیم، نام و مشخصات فردی را به رسانه ها ندادیم و در ضمن کمیته انضباطي فوتبال را در جریان امور قرار دادیم.

وی ادامه داد: تمام اتفاقات به صورت مستند در اختیار فدراسیون قرار گرفته است و پیشنهاداتی که به صورت تلفنی به بازیکن تیم ما شده است وجود دارد مسایل موجود را به رسانه ها نیز انتقال دادیم.

جهانداری خاطر نشان کرد: این مسایل از سوی مسئولان فوتبال کشورمان و مسئولان اخلاقی بررسی و پیگیری شود تا برگزاری رقابت ها به سالم ترین شکل در فوتبال ایران ادامه پیدا کند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز: از جهانداری شکایت کردیم

سهرابی گفت: بابت اظهارات بی پایه و اساس از ارسطو جهانداری مدیر عامل باشگاه شهرداری بندر عباس شکایت کرده ایم.
سهرابی افزود: پس از صعود تیم فوتبال شهرداری تبریز به لیگ برتر، افرادی که منافعشان به خطر افتاده بود سعی داشتند در رسانه ها صعود تیم لیگ تبریزی را همچون تبانی کم رنگ جلوه دهند، از این رو هم اکنون با ابلاغ شهردار تبریز از این افراد شکایت کردیم. افراد باید مراقب بکار بردن جملات خود باشند که بار حقوقی نداشته باشد.

وی ادامه داد: مهمترین فردی که این مسائل را در رسانه ها اظهار می کندجهانداری مدیر عامل باشگاه شهرداری بندر عباس است .

سهرابی درمورد به وجود آمدن این حرف و حدیثها تصریح کرد: بعضی ها دوست ندارند پیشرفت فوتبال تبریز را ببینند و تحمل حضور 3 نماینده در لیگ برترفوتبال را ندارند، از این رو صحبتهایی را مطرح می کنند. آیا شهرداری تبریز باعث شده که تیم های رقیب ما همچون فولاد خوزستان و شهرداری بندرعباس بازنده باشند؟! افرادی که صحبت تبانی می کنند پس از عدم صعود به لیگ برتر فوتبال منافعشان به خطر افتاده است و خوشبختانه مستنداتی داریم تا از آنها درباره این حرف ها شکایت کنیم.

وی ادامه داد: چرا مدعیان تبانی 3 ماه قبل این صحبت ها را مطرح نکردند و به کمیته انظباطی شکایت نکردند که حق به حق دار برسد.

این حرف ها و حدیث ها برای زیر سوال بردن حضور تبریزی ها درلیگ برتر است.

مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز در مورد حضور 3 تیم تبریزی در لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: حضور 3 نماینده از تبریز در لیگ برتر فوتبال نشان می دهد که تبریز به پایتخت فوتبال ایران تبدیل شده است. هر گاه تبریز در راس فوتبال ایران قرار داشت فوتبال ملی نیز قدرتمند تر از گذشته عمل کرد.

معرفی نفراتی همچون باقری همدانی، دین محمدی و برادران خطیبی مستندی بر این ادعا است که سال های خوب فوتبالی ایران با این بازیکنان صاحب نام رقم خورد.

وی ادامه داد: دردهه 70 تیم های تراکتورسازی تبریز، ماشین سازی و شهرداری تبریز در سطح اول فوتبال حضور داشتند تا عملکرد فوتبال ایران بیشتر از قبل جلوه داده شود.

سهرابی درمورد حضور مجدد در لیگ برتر گفت: باشگاه شهرداری تبریز تجربه خوبی از دو فصل حضور در لیگ برتر دارد و با آسیب شناسی از رقابت ها ی لیگ برتر سال 92 پا به مسابقات لیگ برتر می گذارد و با فراهم کردن امکانات سخت افزاری همچون استادیوم استاندارد و جذب بازیکنان خوب درصدد کسب نتایج عالی در لیگ برتر فوتبال است، از این رو بودجه مناسبی برای حاضر شدن در لیگ  برتر مد نظر مان است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در مورد ادامه سرمربی گری فرامرز کمالوند تاکید کرد: اگر کمالوند حاضر به ادامه فعالیت در تیم فوتبال شهرداری تبریز باشد با کمال میل با او همکاری خواهیم کرد/آق
برچسب ها: شهرداری ، تبریز ، بندرعباس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار