معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور از افزايش پروازهاي عبوري در سال 92 خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور، ابراهيم شوشتري ضمن بيان اين مطلب در دومين گردهمايي مديران ستادي شركت فرودگاه‌ها گفت: در آبان و آذر سال گذشته شاهد كاهش آمار پروازهاي داخلي و نشست و برخاست بين‌المللي بوديم كه اين مساله در ماه‌هاي بعد تا حدودي برطرف شد به‌طوري كه در ماه‌هاي پاياني سال، آمار پروازها نسبت به ماه قبل افزايش پيدا كرد.
وي افزود: سال گذشته به دليل افزايش قيمت برابري ‌ارز و نيز مشكلات انتقال ارز نتوانستيم براساس برنامه‌ريزي انجام شده نسبت به خريد دستگاه‌ها و تامين قطعات يدكي سيستم‌ها و تجهيزات اقدام نماييم كه ادامه اين روند ما را با مشكل جدي مواجه خواهد كرد.
معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به اهميت استمرار ارائه سرويس‌هاي هوانوردي براساس استانداردهاي بين‌المللي به كليه پروازها در فضا و فرودگاه‌هاي كشور، خواستار توجه ويژه اعضا هيات‌مديره براي تامين اعتبار و حل مشكلات مرتبط با خريد تجهيزات مختلف حوزه هوانوردي شدند.
شوشتري افزايش پروازهاي عبوري را از برنامه‌هاي اصلي سال 92 آن معاونت دانست و تصريح كرد: براي تحقق اين هدف با جديت برنامه‌ها را دنبال خواهيم كرد.
وي برنامه‌ها و تمهيدات انديشيده شده را شامل تشكيل كارگروه افزايش پروازهاي عبوري، جلسات مستمر با مسئولان نظامي براي ايجاد راه‌هاي مستقيم و موازي و رايزني با دفاتر منطقه‌يي ايكائو و ياتا دانست./س
برچسب ها: پرواز ، فرودگاه ، عبوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار