عضو كميته ويژه پيگيري حوادث 22 بهمن قم در مجلس با بيان‌اينكه تدوين گزارش حوادث 22 بهمن قم مراحل نهايي را طي مي‌كند، گفت: تصميم انتشار گزارش مربوط به حوادث قم بر عهده هيئت‌رئيسه مجلس خواهد بود.

"منصور حقيقت‌پور" نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين وضعيت  پرونده حوادث22 بهمن قم در سال گذشته گفت: کميته ويژه بررسي حوادث قم، مراحل تحقيقات و بررسي خود را انجام داده و در حال‌حاضر، مراحل نهايي تدوين گزارش خود را سپري مي‌کند.

وي در ادامه با بيان‌اينکه در اين گزارش تلاش شده تا واقعيتهاي حوادث 22 بهمن قم بيان شود، افزود: مطالب مطروحه در گزارش کمیته ويژه حوادث قم دارای طبقه‌بندی است و تنها تقدیم رئیس مجلس خواهد شد و وي درباره انتشار اين گزارش تصميم‌گيري خواهد کرد.

حقيقت‌پور در پاسخ به اين سوال كه آيا اين كميته مجددا نشستي با مسئولان دستگاه‌هاي ذيربط خواهد داشت يا خير، گفت: تا حد نياز جلسات با مسئولين ذيربط گذاشته شده و در حال‌حاضر سعي بر آن است كه اين گزارش هرچه سريعتر نهايي شود.

تدارک برنامه در وزارت‌خارجه براي اعزام کميته حقيقت‌ياب به عربستان

نايب‌رئيس كميسيون امنيت‌ملي مجلس در ادامه در خصوص اعزام كميته حقيقت‌ياب به عربستان  به منظور بررسي حادثه رانندگي در جده كه منجر به فوت دو زائر ايراني شد، نيز اظهار داشت: محمد‌صالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق به نمايندگي از كميسيون امنيت‌ملي هيئت حقيقت‌ياب حادثه رانندگي در جده كه منجر به فوت دو زائر ايراني شد را همراهي خواهد كرد و در حال‌حاضر نيز وزارت‌خارجه در حال تدارك مقدمات جهت اعزام اين گروه به عربستان است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، جده ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار