رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران به همراه مسئولان ارشد منطقه 13 از پروژه های سطح منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه 13  ، در جریان این بازدید که با هدف بررسی شاخصه های زیست محیطی صورت گرفت ، دکتر معصومه ابتکار، رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران  به همراه مسئولان ارشد منطقه 13 از بخشی از پروژه های عمرانی و فضای سبز این  منطقه بازدید کرد.  
در این مراسم که مهندس مداحی  شهردار  منطقه ، جمعی از معاونین ،   مدیران و دبیران شورایاری محلات منطقه 13 دکتر ابتکار را همراهی می کردند از  پروژه  امیر المومنین علی (ع) ، تعریض خیابان پیروزی ، پروژه  پارک جنگلی سرخه حصار  بازدید به عمل آمد.  
براساس این گزارش همچنین  دکتر ابتکار ضمن بازدید از ساختمان سرای محله نیروی هوایی  فعالیتهای مرکز را درخصوص آموزش شهروندان و همچنین برنامه های فراغتی و تفریحی   مورد بررسی قرار داد.  
گفتنی است رئیس کمیته زیست شورای اسلامی شهر تهران در پایان در نشستی با دبیران شورایاری محلات 13 گانه مدیران ادارات خدمات رسانی دولتی ضمن اشاره  به اهداف زیست محیطی شورای شهر در ارتقای کیفیت زندگی   و تاکید بر مشارکت همگانی در این امر فعالیت ها و اقدامات منطقه 13را در حفظ محیط زیست ارزشمند برشمرد./ز
 

برچسب ها: ابتکار ، شورا ، منطقه ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار