نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه قطعنامه‌های ضد ایرانی سنای آمریکا به حربه‌ای نخ‌نما تبدیل شده است، گفت: قطعا با هرگونه اقدام اشتباه و ماجراجویانه‌ای رژیم جعلی اسرائیل از نقشه‌ جهان محو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با اشاره به تصویب قطعنامه سنا آمریکا برای کمک واشنگتن به تل آویو در صورت حمله به ایران، توضیح داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه یارای تقابل با توانمندی‌های جوانان ایرانی را ندارند و از این رو سعی دارند با ایجاد جنگ روانی ایران را تحت فشار قرار دهند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۳سال است آمریکا با تصویب قطع‌نامه‌های ضد ایرانی به توفیقاتی دست پیدا نکرده است، تصریح کرد: هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران طرح‌های ضد ایرانی آمریکا برای عناد و دشمنی با ملت ایران نیز آغاز شد، که امروز به حربه‌ای نخ‌نما برای عقب راندن کشورمان از مواضع به حق خود تبدیل شده است.

حقیقت پور با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی باید عواقب حمله احتمالی به ایران را به سنگینی بپردازد، ادامه داد: در جنگ ۸ روزه غزه جوانان مقاومت نشان دادند که با دست خالی هم‌می‌توان با رژیم صهیونیستی مبارزه کرد و در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی کرد.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید هرگونه ماجراجویی احتمالی را از سر بیرون کند، زیرا با هرگونه اقدام اشتباهی قطعا این رژیم جعلی از نقشه‌ها محو خواهد شد.

حقیقت‌پور ادامه داد: آمریکا همواره اعلام کرده منافع ملی خود را براساس امنیت رژیم صهیونیستی طراحی می‌کند و در عین حال تعهد محکمی در تضمین موجودیت،‌ حیات و امنیت رژیم صهیونیستی دارد و حمایت کاخ سفید از حمله احتمالی به ایران بحث نوی نخواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه فرزندان امام خمینی (ره ) مترصد فرصتی هستند که صهیونیست‌ها را در اراضی که به زور از فلسطینیان غصب کرده‌اند دفن کنند، تصریح کرد: قطعا حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران تبعات ناگواری برای این رژیمخواهد داشت.

کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قطعنامه‌ای تاکید کرد در صورت حمله رژیم صهیونیستی به ایران آن‌هم به منظور دفاع از خود، واشنگتن در کنار تل‌آویو خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.