معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي از ارسال كمك هاي اين دانشگاه براي زلزله زدگان دشتي خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي،  دكتر صمد مومن بالله معاون فرهنگي دانشگاه  آزاد اسلامي  گفت: از طرف ریاست عاليه دانشگاه آزاد اسلامي ماموریت پیدا کرده‌ایم که از نزدیک مشکلات زلزله‌زدگان را بررسی کرده و کمک‌هایی هم داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که همکاران ما در منطقه 16 دانشگاه آزاد با مدیریت دکتر مسعودي اصل انجام داده‌اند، قابل تقدیر است.

وی ضمن تقدیر از واحدهای دانشگاه‌های اسلامی منطقه 16 افزود: مردم از ما هستند و ما هم از مردم و هر چقدر که امکان داشته باشد برای این مردم که ولی نعمتان ما هستند، خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

مومن بالله ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان یادآور شد: کسانی که زیر آوارها جان باختند، جزیی از خانواده‌های ما هستند و نه تنها مردم این منطقه که عزیزان خود را از دست داده‌اند، عزادارند، بلکه همه ما خود را در غم و شادی این مردم پاک سهیم می‌دانیم.

وی ادامه داد: امروز همه ملت ایران از این حادثه اندوهگین هستند و همه باید به نوعی به این عزیزان کمک کنیم به‌طوری که مردم از نقاط مختلف کشور به اینجا آمده‌اند و تلاش‌هایی نیز صورت گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی باید تلاش‌هایی صورت گیرد و ما گزارش‌هایی را از این سفر و نیازمندی‌های مردمی که از نزدیک با آنها گفت‌وگو داشتیم را به رييس دانشگاه آزاد اسلامي ارائه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما همه عضو یک خانواده هستیم و در کنار هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات زلزله زدگان رفع شود.

مومن بالله یادآور شد: خانواده 11 تن از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي در شهر شنبه دچار حادثه شده‌اند و ما تلاش می‌کنیم تا نیازمندی‌های این خانواده‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: البته تلاش و کمک‌های ما مختص خانواده‌های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي نیست و به سایر اقشار هم کمک‌رسانی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقلامی از طرف ریاست دانشگاه آزاد اسلامي برای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده که بین آنها در حال توزیع است./ح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.