مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از انعقاد قرارداد آموزشی این اداره کل با دانشکده فنی و مهندسی اسلام آبادغرب خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،فرشید امیری، با تاکید بر این مطلب که امروزه تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع محسوب می‌شود، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ویژه دانشجویان در رشته‌های مختلف براساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دانشگاه‌های سطح استان ارائه می‌شود، که مورد استقبال خوب دانشجویان واقع شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را ارتقاء صلاحیت حرفه‌ای و توانمندسازی دانشجویان با نیاز بازار کار و ایجاد فرصت‌های شغلی و تربیت تکنسین‌های ماهر و متخصص برای رفع نیاز بخش صنعت عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه اظهارداشت: براساس این قرارداد آموزشی 400نفر ساعت آموزش عملی به دانشجویان دانشکده فنی ومهندسی اسلام آبادغرب ارائه می شود.

امیری ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به دانشجویان را فرصتی برای افزایش مهارت شغلی در جامعه عنوان کرد و گفت: به طور قطع آموزش‌های فنی و مهارتی از نقش به‌سزایی در افزایش اشتغال‌زایی، ارتقاء سطح تولیدات و تحقق حماسه اقتصادی برخوردار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.