رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش گفت: برنامه درسی ملی با اتکا به تفکر بودن اسلامی و همت کارشناسان داخلی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محی الدین بهرام محمدیان در مراسم رونمایی از سند برنامه درسی ملی که امروز در سینما فلسطین برگزار شد گفت: سند برنامه درسی ملی تا پیش از این بیشتر به صورت وارداتی بود این سند مطالبه مسئولان و اولیای دانش آموزان است و آموزش و پرورش نمی خواهد سندی را اعطا کند که در داخل ویترین گذارد.

وی ادامه داد: در این سند اهدافی بزرگ دنبال می کنیم که از جمله این اهداف تربیت دانش آموزان است که دارای نفس مطمئنه باشند.

وی ادامه داد: برنامه درسی ملی با اتکای تفکر بومی اسلامی و به همت کارشناسان داخلی تدوین شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش اظهار داشت: اتصال مدارس به کانون پرورش فکر کودکان از جمله فعالیت های دیگری است که صورت گرفته که طی آن دانش آموزان در کلاس های زبان شرکت می کنند که تحت نظارت آموزش و پرورش است.

محمدیان افزود: معتقدیم آموزش فناوری رایانه باید در دوره ابتدایی تمام شود و دانش آموزان در دوره متوسطه درس زبان را فراگیرند.

وی ادامه داد: آموزش های مدرسه ای در خصوص درس زبان کفایت نمی کرد به همین دلیل ساعات تدریسی این درس در این سند تغییر کرده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار